2018. május 24., csütörtök

Cluse óra

Múltkor nagyon keresgéltem egy fehér órát, mert a mostanim cseppet ütött - kopott már és most fehéret szeretnék. Egyébként teljesen elégedett vagyok a mostani Casio-val ami már közel 8 éve hűségesen szolgál ( ráadásul csak 1x kellett benne elemet cserélnem ), de azért jó lenne egy új. Cluse órákról jókat hallottam, viszont fehérben csak olyan volt aminek nem ilyen az óralapja a fém részek pedig rose gold színűek. Szeretem arose gold-ot, de kicist olyan mintha egy rozsdás arany lenne ráadásul elég nehéz eltalálni a szép színt belőle, én pdig egyltalán nem hordok aranyat. Konkrétan fel voltam háborodva, h mi a francért nem képesek egyet full fehérben csinálni ezüst részekkel. Úgy látszik többen is panaszkodhattak, mert pár hátre rá kihoztak két új színt és az egyik a szép fehér, gyöngyház óralappal és ezüst részekkel.
Viszont £79, úgyhogy még várat magára egy kicsit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése