2018. október 4., csütörtök

Munkahely

Miután visszajöttünk nyaralásból és meglett a ház, gyakorlatilag úgy mentem vissza dolgozni, hogy hello, akkor én költöznék. Ki is néztem a boltot ahova mennék, pont kerestek assistant managert, gondoltam minden szép és jó lesz.
Aha . . . hát persze.
Mivel a másik AM felmondott, ezért most jelenleg nem tudunk elengedni.
Próbálkoztam mindennel. De tényleg, mindennel. Az csak egy dolog, hogy nepi 4 órát kell utaznom, de az, hogy mindezért kbb £500-ot fizessek, az egy cseppet túlzás.

1.) első ötletem az volt, hogy engedjenek transzferálni - nem lehet, nincs elég ember.
2.) szálljanak be az utiköltségbe - nem, mert én döntöttem úgy, h elköltözök
3.) 5 napos munkahét helyett legyen 4 napos, minden nap bent lennék 9:30 - 20:30, 1 óra ebédszünet - nem
4.) lehetőleg kapjam úgy a szabadnapjaimat ahogy szeretném és ahogy eddig is volt az előző store managerrel - nem, mert kevés az ember és nem tudják körém szervezni a boltot

Na most ezek után mégis mia  francot tudnék csinálni?!
Beszéltem az area manager-el, azt mondta majd kezébe veszi a dolgokat. Jah, merthogy a másik bolt meg desperate és nagyon kéne nekik valaki. Szóval oda nagyon kellenék, innen meg nagyon nem akarnak elengedni.

Egyelőre itt tartunk. Várok egy darabig, már 1 hete tart az utazás, hulla fáradt vagyok, de inkább azért, mert még költözés előtt beteg lettem. És mert ha 8:30-kor el is jövünk akkor is 22:30 mire kb hazaérek. Szóval most várok, aztán megkérdezem Ali-t, h wtf és engedjen el, mert ha nem akkor keresek mást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése