2018. december 18., kedd

Új helyen

Egy ideje nem írtam ( ismét . . . bocsi ), most bepótolom.
A jó hír, h szerencsére siekrült transzferálnom és nem napi 4 óra utazásba telik, hogy bejussak dolgozni majd hazajöjjek. Az a pár hát katasztrófa volt. Mikor szombaton azt hiszed mázlid van, mert korán végzel ( 19:00 ), aztán rájössz, h neked még 2 óra hazajutni, lesz este 9, másnap meg mész reggel 8:30-ra, de engeneering work van és Guildofrdig busszal kell menned ami 30-40 perc ( a szokásos 10 perc vonat helyett ), így gyakorlatilag kelhetsz 5-kor, vagy még korábban.
Mindegy, mert ennek vége, halleljuah Camdent otthagyhattam. Most Godalming-ben dolgozom, és a különbség ég és föld. Újra megszerettem a munkámat. Nem stresszesen megyek be dolgozni azt gondolva, h egy kisebb autóbaleset akár nem is rossz ötlet, mert legalább nem kéen a mindennapi idiótaságokkal foglalkozni.
Csak egy apróságot említek: látom, h 12:30-20:30 szól a műszakom, szólok nekik, h ezt elírták, mert 11:30 a normál kezdés, majd közlik, h jah nem, ez így jó, mert ez a short late műszakom. Én pislogok, hogy micsoda? . . . Hát a cég ugye 39 órát fizet, ezért 39 órára osztanak be. ( nagyon pislogok és kb köpni nyelni nem tudok )
Vagy mikor észrevszem, h beosztottak 7 napra egyben, szólok és a főnök leül az asztalhoz , h akkor fix it.
Nem vagyunk túlterhelve, mert a management-ből mindenki végzi a dolgát. 90%-ban. :D
Persze itt sem minden tökéletes. De itt főleg felsőbb körökből jön a leb*szás, h ez meg az nem jó és miért nem jó, és miért nem csináljuk másképp, mindez kb heti 3-5 alkalommal conference call keretében. Rendkívül örülünk neki. Na mindegy. Happy vagyok. Ezért is olyan nehéz. Mert a lecseszéseket azért kapjuk, mert a kollegák nem teljesítenek, és mindegy mennyire nyaggatjuk őket. Szóval kicsit unom, h én teljesítek, de mások nem, ezért se bónuszt nem kapunk és még le is b*sznak érte. Meg hát ugye nem ártana, ha egy héten nem 4-5 különbözű múszakot csinálnék, vagy nem zárnék folyamatosan. De hát semmi sem tökéletes, egyelőre boldog vagyok itt. A kollegák a kezdetektől elfogadtak és nagyon aranyosak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése