2019. július 1., hétfő

Munkakeresés

Sajnos igencsak itt az ideje, h a mosta ni helyemről továbbálljak.

A store manager kiíratta magát 4 hétre. Egyik nap ról a másikra egyszerűen nem jött be. Anxiety.

Ezzel csak az a baj, h van még a deputy manager és én ( assistant manager ), de pl nincs keyholder. Kell egy manager reggel aki nyit, meg este aki zár. Na most 2 emberrel heti 7 napot megoldani nem lehet, no meg ugye nem ártana heti 2 szabadnap sem.
Szóval az ex deputy aki már másik boltban van visszajött kisegíteni.
Jah, de elvesztettünk még 3 full time embert. Szóval eleve nehéz helyzetben voltunk, erre rájött még az, h snowflake emberekkel dolgozom. Legalább heti 2-3 alkalommal vki beteget jelentett. Szóval vol olyan nap mikor 1 emberrel voltam 11:30-ig, majd bejött még 2 és ennyi. 4 emberrel vinni a boltot azért egy kicsit szűkös. Szóval folyamatos túlóra, és nem kevés stressz.
Közben az area manager olyan hangnemben beszél veled, h legszivesebben te is felmondanál, de mivel nincs pár £1000 a bankban így nem lehet. Legalább heti 2-3 alkalommal bőgtem el magam, volt, h a shopfloor-on.
Az sem segített, h a deputy egyszerűen nem tud fontossági sorrendet felállítani és mártírkodik. Folyamatosan mondogatta, h jajj hát megint bentmarad meddig és még csak szünetre sem ment. Én persze mindieg kiveszem az ebédszünetem, mert nem vagyok hajlandó havi extra 3 napot ingyen dolgozni a cégnek ( napi 1 óra, havi átlag 22 munkanap, az 22 óra . . . no thx  ). Persze azért a deputy elmegy ám dohányozni 4-5 alkalommal, szóval ha csak 10 perccel számolok az 50 . . . tessék ott az ebédszünet. Ennyi.
Folyamatosan late - early váltásokat kaptam amitől azt sem tudtam milyen nap van, meg 7 napot dolgoztam egyben. Szóval igencsak a tűréshatárom szélén voltam és már ott tartottam, h én is kiíratom magam.

Elkezdtem keresgélni, jelentkeztem egy rakat állásra, már ott tartottam, h maradok retailben csak itt helyben, legalább nem lesz napi 2 óra utazás, de ahogy barátnőm mondta: szarból a fosba minek.

Volt egy hely ami tökéletes lett volna. Évi extra £3000 fizetés a mostanihoz képest, reggeli műszak 6:00-13:30, a délutáni 10:30-18:00 és minden második hétvége szabad. És maga amunka is annyira illett hozzám. Egyedül, irodában. Perfect. Jelentkeztem, átmentem az online cv & cover letter & online teszt szűrésen, mehettem 2 hét múlva assesment day-re. Ott is minden matek és szövegértés teszten átmentem, 2 hét múlva mentem interjúra. Azt is egész jónak éreztem, mondták 2 héten belül értesítenek. Minden alkalommal görcsbe rándult gyomorral nyitottam meg az emailjeimet, mert gondoltam ha nem akkor emailt küldenek, ha igen akkor felhívnak. Nah, utolsó napja a második hétnek . . . csörög a telefon . . . a kijelzőn látom a hívókörzet ugyanaz ahol assessment day-en voltam, már megörültem, mondtam is  ahökgynek, h remélem jó hírrel hív . . . sorry . . .

Rettentően örültem neki.
Azt mondták high scoret kaptam a teszteken és az interjúról is nagyon pozitív volt a visszajelzés, de volt egy erősebb jelentkező. De most 6 hónapig megtartják a jelentkezésem és ha vmi jön akkor valszeg interjúznom sem kell.  Thx. Persze örülök neki, de legközelebb inkbb csak írjatok egy üzit, h sorry, maybe next time.
Utána kb fél óráig ültem az udvaron és bőgtem. Akkor kijött belőlem minden . . . az elmúlt 6 hét minden nyűgje.

Jah, merthogy úgy volt a store manager visszajön, majd mikor meglátta, h beosztották 6 napra egyben és pénteken is dolgozik ) mert amúgy a gyereke miatt ő otthon marad péntekenként, ugyanis nem szeret oviba járni ), hirtelen még 2 hétre kiírták. Véletlen egybeesés? Nem hiszem. Mondtam is neki mikor kipihenten, lebarnulva, és kb 8 kilóval nehezebben visszatért, h bocsi, de ez azért baromi gyanús volt, és nem hittem el, h beteg volt.

Jelentkeztem egy csomó másik állásra, de eddig mindenhonnan csak elutasítás jött. Most 2 hét szabadság. Nagyon jó lesz. Nem megyünk sehova ( majd szeptemberben Skócia ), csak ilyen 1 napos kirándulásokra, de már az is jó lesz, h nem kell bemennem dolgozni. Itthon, nyugi, napsütés, ketrt, kutya, bbq :D

Mai program elsőnek, h kifekszem egy plédre a kertbe, olvasom a könyvem és felváltva zabálom a tegnapról maradt Fekete erdő tortát és Tiramisut. :D

1 megjegyzés:

  1. Sajnalom.. :( Olvasd el az en blogom, nalunk sem tul rozsas a helyzet most. Boa. :(

    VálaszTörlés