2021. január 15., péntek

Welcome back

Ha még olvas vki :)

Gondoltam írok egy gyors catch upot. Júliusban ott tartottunk, h elhalasztottuk az esküvőt, ez így is maradt. Idén Augusztusban lesz . . . kérdés hány vendéggel, de ahhoz még korán van, h ezt lássuk. Szem ismét az lesz, h április vége, május közepe felé meglátjuk, h alakul a helyzet és ha nem túl bíztató akkor lemondjuk és csak mi ketten összeházasodunk. Bármennyire is szeretném, h mindenki ott legyen akit meghívtunk már nem nagyon érdekel a dolog. Lesz ami lesz. A fotósunkkal ne legyen semmi, mert akkor megint halasztunk :D 

Munkahely még a régi, már nagyon unom, mert ismételten rájöttem, h a store managert nem érdekli mi van veled, simán helyettesíthető vagy. Neki az a lényeg, h a számok rendben legyenek, a többi nem számít. 

Csak, h jó legyen az év vége, mert az, h anyum és nagyim is covidos lett nem volt elég, ezért dec 21-én beállt a derekam és 3 hétig itthon voltam, amiből 2-t teljesen ágyban töltöttem. Az NHS egy vicc volt. Felhívtam őket, oké 2 óra belül visszahív a háziorvos. Azt mondta nem szedek elég fájdalomcsillapítót az a baj. Ahapersze. Oké, 3 napig Cocodamol-t szedtem ami narkotikum és max 3 napig lehet szedni, különben függőséget okozhat. Semmi változás, úgyhogy felírtak Diazepamot, szintén csak 3 napra. Emellé még persze a szokásos paracetamol és ibuprophen. Talán 1-2 fokkal már jobb volt, viszont ezt sem leet tovább szedni 3 napnál, mert ehhez meg a szervezet hozzászokik és nem használ utána. Oké. Szedjem továbbra is a maximum fájdalomcsillapítót és próbáljak meg aktív maradni. LOL. Mikor 5x meggondoltam tényleg kell-e annyira pisilni, h felkeljek, mert annyira fájt megmozdulni és féltem nem tudok felállni a wc-ről majd nagyon aktív maradok. Nyújtottam amennyire lehetett és naponta 6-8 fájdalomcsillapító után a második hét végére eljutottam odáig, h már nem fekve ettem. Aztán egyre többet tudtam nyújtani is , hagytam el a rakat gyógyszert, elvittem a kutyát sétálni, tudtam főzni. De nem fog hiányozni a pénz kiesés a köv havi fizetésemből, mert a cég az első 3 nap betegségre nem fizet. Thx. 

Decemberben el akartunk menni pihenni pár napra, természetesen nem jött össze. Egyrészt  cég nem enged el a karácsonyi időszakban szabadságra, plusz idén covid. Oké, no problem, majd elmegyünk étterembe 24-én, mert ide nem volt kedvem főzni. Újabb lockdown, minden bezárt. Nem baj, majd rendelünk Nandosból. Derékfájás miatt ültem kb 10 percet amíg megettem, aztán le is feküdtem. Fantasztikus volt. Át is költöztem a vendégszobába, mert ott keményebb a matrac és annyit forgolódtam, plusz sokáig fent voltam, nem akartam zavarni Frankyt. Aki egyébként übercuki volt ( mint mindig ), hagyott az éjjeliszekrényemen szendvicset és a vízesüvegemet, h ne éhezzek amíg hazaér, mert a földszintre se tudtam lemenni. Dec 31-e szintén így telt, ágyban. Mondjuk sosem voltam nagy partiarc és általában pisiben otthon ünnepeltem az új évet, miért is szakítottam volna meg a hagyományt pont most?! :) 

Tehát itt tartunk, egy hullámvasút az egész.Ma úgy érzem nagyon az alján vagyok, holnap talán jobb lesz egy picit. Legalább szabadságon vagyok egy hétig, alszom és kutyát sétáltatok :) 

4 megjegyzés:

  1. En olvaslak es minden nap felnezek hogy van e uj post. :) <3

    VálaszTörlés
  2. En is szeretnélek olvasni ��

    VálaszTörlés
  3. én már lassan 9 éve olvaslak, bizonyos időközönként visszanézek, mikor eszembe jutsz. :) 2012 június óta pontosan, mielőtt az amerikai táborba utaztam, akkor találtam rá a blogodra. Az amerikai táboros blogod kb 1 éjszaka alatt végigolvastam. azóta itt ragadtam :)

    VálaszTörlés