2021. november 14., vasárnap

Új munkahely

 Szerintem a többség tudja, h már jó ideje nagyon nem voltam boldog a munkahelyemen. A folytonos stressz, a folyamatosan változó főnökség, a területi igazgatónk meg egy gyökér aki csak leb*szni tud, de építő kritika vagy segítségnyújtás az nincs. Az, h napi 2 órát utaztam, ha lekéstem a vonatom vagy törölték akkor ki tudja mennyit kellett várni a következőre. De lényegében az, h úgy éreztem egy senki vagyok nekik, csak egy a 10,000-ből és leszarják, h ott dolgozom vagy nem.  Plusz a kollegák 90%-a épphogy huszonéves és fogalmazzunk úgy "snowflake". Tudom, h ez nem politikailag korrekt és nem lehet ilyet mondani, de mikor egy tányért sem képes elmosni maga után , de közben nyavalyog, h ő transzferálni akar a másik újonnan nyíló üzletbe, mert az olyan szép, közben meg egy tarhetet sem teljesít és még ő van megsértődve ha ezt megemlíted neki. 

Sokáig gondolkodtam, h nézzek-e egyáltalán vmi mást szintén retail területen, mennyivel változna bármi is. De úgy voltam vele, h ha már legalább itt van helyben és nem kell vonatoznom, de ugyanennyit fizet akkor oké, miért ne. 

Nászútról jöttünk haza, telefonon görgettem az indeed app-et mikor megláttam rajta egy hirdetést. Ugyan nem olyan pozíció volt ami érdekelt volna , pláne nem ennyiért, de megnéztem a honlapjukon keresnek-e más moziba is. És kerestek managert az itteni kis boltjukba. Tényleg picike, egy kertészetben van. Jelentkeztem, rá 2 napra kaptam egy emailt, h menjek interjúra ( zoom ). Kedden interjúztam, csütörtökön hívtak, h enyém a munka. Kicsit alkudoztam  fizetést illetően, sajnos így is kevesebb egy picivel mint amit PAH-nál kerestem, de nem érdekelt, úgy voltam vele, h csak el onnan. Szombaton volt a következő napom a store manageremmel és odaadtam neki a felmondásom. Nem volt meglepve, tudta, h interjúm lesz ( btw alig 9 hónapja van  cégnél és már ő is másik munkát keres ). Adtam nekik egy hónapot, illetve a végén egy picit többet a térdem miatt, így végül 4 év után október 15-én elbúcsúztam Pets At Home-tól.

Hogy mi az új munka? 

Shopfloor Manager at Pets Corner :D 

Ugyanúgy állateledel bolt, de eddig klasszisokkal jobb. 

Minőségi termékeket árulunk.

Reggel 35 perc alatt begyalogolok. Nem kell vonatra várni. 

9-nél előbb nem kezdek

18:00-kor zárunk, nem este 8-kor

Egy kertészetben van . . . kb 4 új növénnyel gazdagodott a gyűjteményem

Minden sokkal lassabb, nem vagyunk agyonkontrollálva heti 4 konferencia hívással és napi X üzenettel, h milyen szarok vagyunk.

Nagyon pici a csapat ( 5 ember )

Nyílván nem kereskedelemben képzelem el életem hátralévő részét, de ez most így jó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése