2021. november 14., vasárnap

Térdfájás és NHS

 Valahol egy messzi messzi galaxisban . . . Godalmingben :D egy szürke októberi nap reggelén miközben a szemetet vittem ki a munkahelyemen, megcsúsztam egy átázott kartonpapíron az udvaron. Baromira sajnálom, h oda nem lát a kamera, mert tuti jót röhögtem volna ha visszanézem. Kb mint vmi tornádó olyat pörögtem, kificamítottam a bal térdem és bokám, a plastic repült a levegőbe, telefon kiesett a zsebemből és baromi nagyot estem. Egy darabig felállni alig tudtam, majd végigbicegtem a majdnem egész napot. Főnök kérdezte haza akarok-e menni, de mivel tudtam járni azt mondtam nem, aztán persze kezdtem érezni, h nem igazán vagyok jól, megkértem az egyik kolleganőt aki 2-kor végzett, h becsatlakozhassak hozzá a kocsiba és dobjon el a walk in centre-be. Igazából ügyelet, de nem kórház. 

4 óra várakozás után végre orvos is látott. Elküldtek röntgenre, szerencsére nincs eltörve vagy repedve. Azt mondták pihentessem legalább egy hétig, napi 4x Paracetamol & Ibuprofen kombó. Ebben csak az a vicces, h kvázi az utolsó hetemet töltöttem a munkahelyemen. Gondoltam le nem mosom magamról, h nincs is semmi bajom, de szerencsére az egyik kollega hallotta a puffanást és látott a földön feküdni. 

Itthon nem volt fagyasztott borsó, csak brokkoli, az is jó volt, de nem az igazi, úgyhogy Amazonról rendeltem ilyen zselés cuccot amit rendesen rá lehetett tekerni a térdemre. Sokkal kényelmesebb volt mint a kg brokkoli & törölköző kombináció. :) 




Bo végig vigyázott rám <3

Teltek a hetek, még mindig fájt a térdem, hajlítani nehéz, térdelni . . . hát . . . inkább ne is beszéljünk róla. Gondoltam visszamegyek a háziorvoshoz. Hívtam őket, robothang mondja, h online foglaljak időpontot. Rendben. Elkezdem kitölteni a nyomtatványt, mire a végére érek és bejelölöm, h az én problémám vmi más, egyik sem a fent leírtak közül, átirányítva egy másik nyomtatványhoz. Kezdhettem előről. Whatever. Azt is leírtam benne, h legközelebb november 5-én vagyok szabad, tehát aznapra kéne időpont. Jött a visszaigazolás, h október 27-én hívnak majd 16:00 - 17:00 között. Ami azért jó, mert dolgozom és egy telefonos időponttal baromira nem tudok majd mit kezdeni, mert nyílván látni kéne a térdemet. 

Ez így is lett, ismét elmondtam mi történt, majd jött a diagnózis: be kéne mennem a háziorvoshoz. TÉÉÉÉÉNYLEG??? 

Kaptam időpontot, bementem, közölték, h jaj hát ez legalább 6 hét pihenés lett volna. Aha, oké, és ki fizeti az albérletem? Mondtam, h még mindig megdagad néha, nehéz hajlítani. Hát . . . többet kéne mozgatni. Úgy érti többet mint az a napi 9 óra amit munkában töltök állva egész nap és a napi 1 óra gyaloglás  munkába és haza? Igen, de ilyen nyújtógyakorlatokat kéne csinálni? És mégis milyeneket, mert gondolom nagyon is számít, h milyen mozdulatokat végzek. A papírt sajnos nem találta sem a rendszerben sem az NHS honlapján, de majd ha megtalálja elküldi e-mailben. Addig is kérjek időpontot fizióra a recepción. Felvették a nevem és telefonszámom, majd jelentkeznek. Gondoltam ebből sem lesz semmi, de tévedtem, mert kb 10 percre rá hívtak, h pénteken mehetnék. Dolgozom. Aha . . . hát sajnos távolabbra még nem látják a beosztást, de majd hívnak. Persze azóta se semmi. 

Most ott tartok, h semmi nem változott és google is my friend, próbálok gyakorlatokat találni rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése