2022. június 7., kedd

Week 28.

Start: 134.2 kg 

Week 28: 112.4 kg ( -0.2 kg / -21.8 kg )


Lehetne rosszabb is, legalább nem híztam, ezt már plusz pontnak könyvelem el. Egyébként ha a múlt heti legmagasabbhoz nézzük ami vmi 113.5 kg volt, szóval ahhoz képest meg egyenesen jó.

Nem tudom mi volt / van velem a héten, de délutánig & estig jó vagyok, majd jön a falási roham. Sztem a múltkori otthonlét kicsit keresztbetett, és annak a hozadéka. Ma volt az első nap, h sikerült egy jó napot csinálnom és nem zabáltam. Mantráztam magamnak, h NEM, nem vagyok éhes, csak unatkozom / megszokás / stb. Este 21:20 van szval egész jó, megyek tusolni aztán irány az ágy. Egy kicsit korábban kelek a gymhez mióta az új tervet kezdtem, mert ez kicsit hosszabb, plusz betartom a szettek közötti 1 perces várakozást. Nekem nagyon furi, mert mintha kb semmit nem csinálnék, csak ülök a gépen. Igaz nem a telefonom nyomkodom 5 percen keresztül, de akkor is. 

Egy kis statisztika



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése