2022. július 27., szerda

Week 34 - 35.

 Start: 134.2 kg / BMI 45.3

Week 34: 109.9 kg 

Week 35: 110 kg ( +0.1 kg / - 24.2 kg ) / BMI 37.2


Otthon voltunk esküvőn és nem igazán fogtuk vissza magunkat. nem is a mennyiség hanem inkább az amit ettünk. gyakorlatilag sütiken éltünk :D 

Mivel korai géppel mentünk így a reptéren reggeliztünk. Kivételesen volt pár választási lehetőség. A kegtöbb a szokásos pub reggeli, de Wagamam ígéretesnek tűnt. Én japán omlettet ettem, Franky Egg Royalt és coconut porridgeot. 




Otthon paprikáskrumpli volt e menü, ezt kértem anyától :)
Jó tejfölösen csemege ubival


Aztán a hét hátralévő részében tényleg sütik és utolsó nap még lángos


Találkoztunk BFF-el a rómain Pesten, Nap Bácsi-nál, OMG az a hamburger


Somlói


Nagymaroson a kompkikötőben lévő büfénél láttuk, nem hagyhattuk ki
Sajtos - tejfölös - baconös


Franky tesójának az esküvőjére mentünk és anyánál laktunk pár napig Szokolyán, az esküvő Leányfalun volt, így naponta kompoztunk amit én nagyon élveztem, pláne a jó idő miatt.
Tudtam volna még maradni pár napot és semmittevéssel tölteni, csak napozás és medence és anya főztje


Titanic moment


Útban az esküvőre selfie kocsiban
Nem vittem túlzásba a sminket, minek a 43 fokban


Választási kapmányfotó Frankyről





Anya kutyusa Pille a sivatagi kisróka <3


Természetesen az esküvőn is találtam kutyát
Molly, 10 hetes Labrados kislány


Aki az este végére nagyon elfáradt


Nagynéném kutyusa Darcy, 11 hónapos Boston Terrier


Kompos selfie


A kertészetben láttam és vettem belőle rögtön 4-et, én nem használtam, de az esküvőn Erzsikének jól jött és anyum is azt mondta, h jó


Ezt pedig Franky mutatta, h a Finnair járatán ilyen megoldás van, pont fejmagasságban tartja az ipadet, sokkal kényelmesebb mintha az asztalon lenne, imádtam :D


Mindent összevetve jó kis kiruccanás volt. 
Ági szép volt az esküvőn, jó volt mindenkit látni, távolabbi rokonságot is akikkel csak nagyritkán tudunk találkozni. Jókat beszélgettünk, utaztunk, ettünk, meglátogattuk nagyimat is :) 
De azért a kutyagyerek hiányzott és jó volt újra a saját ágyunkban aludni ahol nem kapar éjjelente 3-5x egy pele a padláson

És a meme of the week :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése