2022. október 30., vasárnap

Új munkahely

Team Manager


Még július végén jelentkeztem a munkára, mielőtt Skechersnél kezdtem volna. Megláttam a hirdetést és a fizetés annyira jó volt, h muszáj volt megpróbálnom. 1 héttel később volt egy rövid telefonos interjúm, aztán küldtek egy online tesztet amit a köv 5 nap kellett megcsinálnom. 4 különböző feladat, esszé, video elemzés, volt ott minden. Teltek múltak a napok, hetek és nem hallottam semmit, gondoltam oké, nem kaptam meg. Itt ez általában így megy. Ha nem hallasz semmit a köv 2 hétben, nem nyertél. Közben ugye elkezdtem a cipőboltban dolgozni. Majd jött egy sms a HR-től, h szeretnének behívni egy végső személyes interjúra. Szept 15-én volt a találkozó délután 3-kor. 1 órát a szokásos kereskedelmes interjú kérdésekre válaszoltam, elköszöntünk, hazamentem, elvittük a kutyát sétálni és már csörgött is a telefonom, h akkor enyém a munka he szeretném. Persze azonnal igent mondtam rá, majd leesett a tantusz, h basszus akkor nekem holnap fel kell mondanom. És basszus nagyon szerettem a cipőboltot és mindenkit, de akkora különbség volt a fizetésben, h nem mondhattam nemet. Máskor sem, de ebben a drágulásban meg aztán pláne. 

Szóval reggel bementem, mondtam nekik, h nagyon sorry, még július végén jelentkeztem ide és én tényleg szeretnék maradni, szóval ha legalább meg tudják közelíteni ezt az összeget akkor maradok, de sajnos nem. Anélkül, h konkrét számokat mondanék, a főnököm Skechersben nem kap annyit mint most én. Igaz neki jár bonus persze ha megugorja a lécet, ha nem akkor így járt, de még fele bonusszal is csak annyit keres pont mint én. Ráadásul most kaptunk fizetésemelést ( majd decembertől ), szóval no way, h elsétálok.

Az első hét nem volt egyszerű. Az első nap nagyon kiborultam és konkrétan írtam a volt Skechers area managernek, h Basingstoke még mindig keres-e store managert, mert gondoltam kb másnap vissza tudnék menni és ott kezdeni, mert ez vmi iszonyat. 

A történet annyi, h a Primark store manager beteget jelentett aznap mikor kezdtem, a DM szintén új a pozícióban és azt sem tudja mi az ő felelőssége nemhogy azt mi lenne az enyém. De nem baj, mert majd Chris jön és trainingel. 9-kor kezdtem és 13:00-ig gyakorlatilag csak kóvályogtam, mert senki nem tudta mit csináljon velem. Megérkezett Chris, jah hát nem ő fog ma tanítani hanem majd jön Naz. *facepalm

Az első héten gyakorlatilag nem nagyon tudák mit kezdjenek velem. Ehhez még hozzájön az, h ez egy teljesen új pozíció, mert átszervezés van a cégnél. A pozíció amúgy fel lett ajánlva a supervisoroknak, egyik sem kapta meg, az ő pozíciójuk viszont megszűnik. Tehát képzeljétek el azt a helyzetet, h megjelenek én aki gyakorlatilag elvette a te munkádat úgy, h 10 éve a cégnél vagy. Mondjuk én erre azt mondom, h ha 10 év után és 2 manager pozira jelentkezés után még mindig nem kaptad meg akkor az nem az én hibám. De nyílván ezt nem mondhatom neki. Azt már csak mellékesen tenném hozzá, h nyílván azóta kb semmit sem csinál egyik sem. Egyikőjük gyakorlatilag ül a kassza mögött és válaszol a 2 csengőre, de ennyi. Na mindegy. 

Jah egyébként majdnem maradtam Skechersnél. Merthogy utolsó héten are manager mondta, h a store manager igazából felmondott, de ő azt mondta még gondolkodjon, biztos csak ki van merülve, menjen el szabadságra, aztán ha visszajött majd beszélnek, de úgy érzi, h ismét felmond majd. Megkérdezett érdekelne-e a munka, mert látja, h milyen jól viszem a boltot, tapasztalatom is van bőven. Kértem a számokat, mert ugye most az kb a legfontosabb. Közben Sm visszajött, ismét azt mondta, h nem akar maradni, viszont semmit enm nyújtott be ezzel kapcsolatban írásban, de különben is még gondolkodik. David mondta neki, h oké csak döntse el, mert neki van B terve és akkor úgy kell ezzel számolnia. 

Nah sztem erre SM berezelt, h jajj hát ez ilyen gyorsan? Közben állítólag a férje cégénél is volt vmi, szval jah bocsi, igazából mégsem megyek el.
Konkrétan pénteken reggel még nem tudtam, h hétfőn Skechers vagy Primark. Merthogy eredetileg úgy döntöttem maradok, karácsony előtt vagyunk, már ismerem a céget / embereket, a bonuszok azért kb félig legalább megugorhatóak stb. De hát nem így lett, mindegy. Sztem ez is benne volt, h olyan rosszul viseltem az első napot. 

A második hét végére azért már sokkal jobban éreztem magam, a kollegák kedvesek, a felettesek normálisak, mondjuk a store managert még mindig nem láttam, mert egy hét betegszabi után rendes sazbadságon volt. LOL. Majd holnap végre találkozom vele. 
A trainingem is halad, próbálok felállítani egy tervet minden hétre, h melyik nap mit csinálok, mert ugye OCD bak szval lista nélkül nincs élet. 

Jó lesz ez, csak bele kell rázódni és amint eleget tudok a papírmunkáról lesz annyi önbizalmam, h talán élvezzem is. 

Egyébként aki látta Kung Fu panda 2-t az tudja, h inner peace . . . pont leszarom, h a vevők mit dobálnak szét, megváltoztatni nem tudom őket, majd elpakoljuk. Ha nem majd másnap befejezzük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése