2022. október 31., hétfő

Helyzetjelentés

 Mint azt az előző bejegyzésben említettem új munkahely és nem kicsit stresszes pár hét van mögöttem. Ennek köszönhetően az evés az utolsó amit kontrollálni tudok. Nagyon nem voltam jól az elmúlt 2 hétben. Plusz recovery az otthoni látogatás után is hozzájött még ehhez. Aztán Franky hazament osztálytalálkozóra én pedig f*ck it, kb zabáltam. De tényleg, comfort food / junk food hétvége volt. Nem vagyok büszke rá, de ez van. Akkor jólesett. 

A heti mérlegelésen meglepődtem, nem tudom melyik volt a legutóbbi amit meosztottam ugyhogy veszúrom az utolsókat. 




Jelenleg 110.9 kg vagyok. 
Not happy, mert ugye volt ez 108 is, de mindegy, majd visszatérek oda is. 
A lényeg, h a héten is lefele ment a mérleg.

Ma reggel gymmel indítottunk, szokásos 05:00 :) 
Az utóbbi időben nehezemre esett felkelni is 4:30-kor, ki kellett tolnom 5-re. Nem tudom mi volt, stressz, új munkahely, utazások, tél, hideg, sötét . . . ki tudja. De ma mintha ismét a helyére kattant volna vmi. Jólesett a reggeli edzés. Lower body, persze éreztem a lábaimat egész nap :D 

Lehet, h ismét elkezdem írni mit eszek ide a blogra is, hátha segít kicsit, ha látom egyben leírva majd elrettent :) trackinghez egyébként Myfitnesspal-t használom, a napi limitem pedig 1700 kcal, de inkább próbálok 1000 kcal-t megspórolni naponta mintsem görcsösen ragaszkodni az 1700-hoz.

Szóval mai nap:

Reggeli  / 676 kcal

Lindahl protein pudding & dió & málna ( gym előtt )
csokis & kókuszos protein turmix manudlatejjel
kókuszos protein golyó

Nasi / 236 kal

Babybell light 2x
Chocolate oat bar

Ebéd / 576 kcal

Couscous
sültcsirke
Edamam bab
protein csokipudding

Nasi / 548 kcal

Ritter Sport kekszes csoki
( nah ezt nem kellett volna :D )

Vacsora / 536 kcal

2 tojás
Potato waffle
Sonka
Szelet light sajt
Light cottage cheese
Cherry tomato
Light mayo
Mozzarella

Így elvileg a nap végére maradt még 805 kalóriám, ezzel elégedett vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése