2023. január 30., hétfő

Január

 December végére sikerült lebetegednem, sztem kimerültem és a hideg is rátett egy lapáttal, szépen ágynak dőltem, amíg el nem indultam dolgozni. Olyan voltam mint a mosott sz*r. Kicsit be is lázasodtam, de a gyógyszer hamar levitte, mindenesetre nem volt vicces  így dolgozni. Szerencsére volt 3 napom egyben, az nagyon jólesett. Aztán eltelt 1.5 hét és jött Szandra látogatóba a szülinapomra, nah az is kajálással telt, plusz mikor végre jobban lettem most megint beteg vagyok. 
Egy kicsit már jobb, de köhögés, torokfájás, első 2 nap kb 3-4 óra alvás, az is csak megszakításokkal. Nem is értem franky, h tud melletem aludni. Olyan hangerővel köhögök, néha kb mintha fulladnék. Ő meg csak horkol mellettem :D LOL
Na mindegy, lényeg, h a szülinapom nagyon jól telt, első 4 nap BFF, aztn Franky volt itthon :) 

37 :)

Frameless kiállítás Londonban















Donutelier











Seven Dials Market



Ez vmi csodálatos volt, pár nappal később Frankyvel is visszamentem és ugyanezt ettem :D 


csak akkor lecsúszott mellé egy kis curry meg shwarma




Créme Brulee cone


Shiok! Patisserie





Fuwa Fuwa
japanese pancakes with blackberry compote and yuzu cream


Chinatown


Szerencsesüti . . . LOL



De a legfinomabb a szülinapi répatortám volt <3
Franky sütötte :)



Nagyon jól telt ez a 9 nap, lelkileg feltöltődtem , fizikailag elfáradtam :) 
Most épp megint betegen, de talán már jövök ki belőle. 

Ami a súlyomat illeti, ahogy az várható volt, habár nem gondoltam volna, h ennyire rossz lesz. Mondjuk nem tudom mit vártam 2 hónap túlevéstől ha egy hét otthonlét után feljön 4 kg, szval not surprised . . . 


Az eddigi legkisebb súlyomhoz képest ez +8 kg . . . Jézusom leírva még szörnyűbb.
Nah mindegy, ez van, innen szép nyerni :D holnap újult erővel vágok neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése