2023. január 30., hétfő

December

 Hú, nem volt egyszerű. Melóban őrültekháza, napi szinten tönkrevágták a boltot. Nem is értem, h ezek az emberek, h tudnak így élni, ennyire semmibe venni másokat és rendetlenséget csinálni mindenhol.  De legalább azt nem kellett átélnem még amit legutóbbi kollegának az első napján : pisit mosott fel az öltözőben. A vevő azt mondta kifolyt a víz az üvegből. Yeah, sure. 
Na mindegy, melót leszámítva nem sok minden történt. Karácsonyt nagyon lazán kezeltük. Franky már kérdezte, h jövőre lehetne esetleg egy low key Christmas, amikor sehova nem megyünk, még étterembe sem és csak rendelünk vmit. Hirtelen felbuzdulva egyik nap megkérdeztem akar-e ilyen karácsonyt idén. Why not. Nem volt kedvem az egészhez, fáradt voltam, amúgy is csak 2 szabadnapom volt aztán mentem nyitni a nagy leárazós reggelen szóval kb semmit nem akartam csinálni azona  2 napon. Így végül pénteken pizza, szombaton Kokoro, vasárnap megint pizza lett a menü. Csak pihentem, Netflix, kutty bújcsi. Tökéletes volt. 



Új mézes keksz recept
kellett az anyától kapott süti nyomdákhoz



Azért úgy még nem telt el december, h ne csináljak mézeskalácsot


Plázában karácsonyi fények




Karácsonyfa díszek is készültek a kollegáknak



Az egyik pulcsink nagyon emlékeztetett arra amit Frankynek vettem még egy évvel ezelőtt, de úgy emlékeztem nem Primarkban vettem. Igazam volt. Elég csúnya lenyúlás


A szilvesztert Melindáéknál töltöttük, én dolgoztam és másnap is, aludtam kb 4 órát, szerencsére nem volt tömeg január 1-én, de még így is volt aki nyitás után 10 perccel már nálunk volt. Tényleg nem tudom elhinni, h nincs jobb dolga mint vásárolni menni. Egész decemberben az ember képébe nyomják mindehol, h VÁSÁROLJ, majd jön dec 26 amikor kezdődnek a leárazások, az a második kör és akkor jön a harmadik. Számomra felfoghatatlan.

Mivel dolgoztam ezért csak néhány sütit csináltam :D 

Sajtos roló


Vegan Biscoff sajttorta


Lúdláb torta


Volt még almás pite is, de arról nem készült kép, mert Melcsi eldugta magának :D 

Bo-nak persze ott kellett lennie ahol esznek, itt épp apagazdit szuggerálta a csinos kisarany csokornyakkendőjében :) 



Volt néhány vendégkutya is, persze a legkisebbek a hisztisek





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése