2022. december 6., kedd

I'm back . . .

 LOL, most nézem, h több mint egy hónapja nem írtam.  Semmi különös nem történt, zajlik az élet, munka, kutya stb. A fogyókúra kb egyhelyben topog, de most nem zavar. Kicsit elfáradtam az elmúlt 1 évben mióta elkezdtem és persze nem hagyom abba és odafigyelek, de ha most egy ideig csak tartom a súlyom, illetve +/- 1 kg körül mozgok az még elfogadható.  

Vminek helyre kell billennie, mert mostanában kicsit elhanyagoltam dolgokat ( férj, növények, saját magam ), de ezen változtatok. 

Egyébként semmi különös, ahogy írtam zajlik az élet, volt évfordulónk 11 év:) Winter Wonderland lángos nem jött össze, mert idén sem jöttek a magyar bódésok, de szerencsére a wokingi magyar bolt pont másnap csinált lángost & kolbászt & Gulyást, úgyhogy összekötöttük egy kisebb 8 km-es sétával, legalább egy részét ledolgoztuk. 



Aznap volt Melinda barátnőm 40. születésnapja amire nem kicsit készültem sütést illetően. Már hónapokkal előtte nézegettem a recepteket, mert vmi nagyon szépet szerettem volna. Szerencsére minden sikerült. 

1.) Kókuszos - málnás mousse
2.) Ishler
3.) Sajtos pogácsa
4.) Gesztenye torta
5.) Vegan Citromos cupcake






A gesztenyés a kör alakú




Franky azt hitte ennyi sütés után egy hónapig a konyha közelébe sem megyek, de inkább vérszemet kaptam és másnap összedobtam egy fahájas "csigát"


Azóta volt még Almás pite



vegan amerikai palacsinta


vegan Chocolate Lava cake


és ma is 3 félét sütöttem :) 
Vegan lemon loaf, vegan chocolate & hazelnut brownie és mesekeksz, ezekről majd legközelebb hozok képet. Egyébként nem tervezem, h vegán leszek, de szeretek új dolgokat kipróbálni és az egyik vegan sütis blog írója kijött egy receptes könyvvel amit megrendeltem, szóval most elég sok vegán recept lesz.

Voltunk randizni is Londonban. Battersea-ben a Power Station megnyitotta a kéményét . . . hát a marketingje jobb volt mint maga az élmény, de legalább ettünk egy jót és kimozdultunk :)






Amit eredetileg kinéztünk éttermet sajnos nem volt hely és nem is lehetett előre foglalni, így egy poke bowl lett belőle, de annyira bejátt, h a köv heti mealprepnél lemásultuk amennyire tudtuk.




Aztán desszerteztünk az egyik kedvenc helyünkön

Munkahelyen készítettem a karácsonyi falat



Néha úgy érzem még évekig el tudom itt képzelni magam, néha meg a világból tudnék kifutni az emberek miatt akik ezt csinálják . . . sosem fogom megérteni, h miért kell vmit csak ledobni a földre, mikor ott van előtte a fogas amiről leakasztotta


Ez a mostani helyzet , a pólót nemrég kaptam, mert a program amit követek küldd neked egy pólót ha 50 edzést megcsinálsz. :) Kicsit húztam a szám mikor láttam, h csak 1 méret van, de éppen jó lett.




Így állok most . . . 111.2 kg


Kaptam szép új órát, mert az előzpő Garminom már kezdte megadni magát. Kb naponta tölteni kellett és nem mertem megkockáztatni egy battery cserét csak. Franky pedig "meglepett" egy újjal a szülinapomra. De ugye nem lett volna értelme januárig várni és szenvedni a régivel, így megkaptam hamarabb és hála a Black Friday-nek egy kicsit spóroltunk is rajta.

Garmin Venu Sq2

és már növényes hátlapot is találtam hozzá :)


1 megjegyzés: