2023. február 9., csütörtök

Weekly update

Végre egy jó hét
( fogyás ügyileg )
 


Mondjuk lehet vmi köze ahhoz, h most már 2 hete beteg vagyok megint. Nem akar elmúlni. Szombaton annyira rosszul voltam, h ugyan bementem melózni, de a főnök közölte menjek dokihoz. El is mentem a háziorvosi ügyeletre és röpke 4 óra várakozás után végre megvizsgáltak. A megfázásom ráment a fülemre és lett egy jó kis fülgyulladásom. Már nem mentem vissza dolgozni, hazajöttem, bevettem a gyógyszerem és kidőltem pár órára. Azóta egy kicsit jobban vagyok, de még mindig hurutosan köhögök, el van dugulva az orrom és alig hallok a jobb fülemre. Ezt leszámítva tök jól vagyok. 



Ma szabadnap, elmentem edzeni, tuti még mindig van vmi gyulladás bennem, mert izzadok mint egy ló. Utána hazajöttem, megcsináltam a lencsefőzeléket és a kolbászos bab ragut, sütöttem almatortát, tusoltam, aztán indultam a kutyával állatorvoshoz a szokásos évi oltásra. Hazajöttem, elmosogattam kb harmadára is, felraktam a csirkét a slow cooker-ben és végre chill. 


Még a nagy lerobbanásom előtt voltunk Londonban csütörtökön, mert végre sikerült az Infinity Room kiállításra jegyet venni. Kb 1 éve vártam rá. Utána egy kis Wagamama :) jó kis date night volt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése