2023. február 13., hétfő

Február - week 2

 



Not a bad week :) 
Amíg lefele megy én elégedett vagyok. Tudom, h ez a fél kiló nem sok, de inkább ennyi lassan minthogy visszajöjjön az egész. A héten sikerült végre 3x lemenni edzeni és a kajára is kb oda tudtam figyelni.

Múlt héten nem sok dolog történt, dolgoztam, szedtem az antibiotikumot, most már alig köhögök, de még egy piti szottyos vagyok és a hallásom a jobb fülemben még nem tért vissza, maradt a kb 50%, ami elég kellemetlen. Ma voltam újra dokinál, még mindig be van gyulladva kicsit, kaptam rá sprayt, azzal fújogathatom naponta 3x. 

Ma elvileg kirándulni mentem volna a kutyával, de a háziorvos közbeszólt, így ma is pihi nap van. Már voltunk sétizni, de a nagy kirándulás elmaradt. Holnap meg csinálhatok AFD-t ( AFD = all f*ckin day ), mert vki nem tud nálunk beosztást írni. Néztem milyen műszakot csinálok holnap mikor rájöttem, h oké, h én nyitok, de nincs aki zárjon. Mert 2 új embert hagytak zárós műszakon és egyiknek sincs még kulcsa és a cash officeba sem mehetnek be. LOL. Szval holnap 6:30-18:30. Lovely :D Mindegy, több kaját viszek, kiveszek egy extra 15 percet és szombaton visszaveszem az extra 2 órát. 

Végre megérkeztek az új fülhallgatóink.
Bármennyire is szeretem a mostani fülesem ( Urbanears Plattan B ) néha jó lett volna egy sima bedugós, Frankynek is kellett egy és nem árt ha van egy tartalék ráadásul nagy leárazás volt úgyhogy rendeltünk 3-at. Már ki is próbáltam, nem olyan jó, mint az Urbanears, de a célnak megfelel. Néha kényelmesebb a gymben mint a nagy füles.



Lett új szemüvegem. Kaptam értesítést, h itt az ideje egy szemvizsgálatnak. Bementem két helyi szemészetre, nem várok az NHS-re, inkább kifizetem a vizsgálati díjat, nem egy nagy összeg £25. Kiválasztottam a keretet és mázlim volt, mert mivel a plázában dolgozom van egy applikáció az ott dolgozóknak és különböző kedvezményeket kapunk. Így a vizsgálat ingyen volt és kaptam még 20% kedvezményt, rá 3 napra pedig már kész is volt a szemüvegem.
Nem tudom miért tűnik ezüstnek minden képen, pedig inkább halvány arany / bronz. Vmi nagyon vékony könnyűt szerettem volna. 


És akkor 1-2 meme a végére :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése