2023. március 28., kedd

Március

 Padlón. Nem tudom mi változott, de a leadott 25 kilóból 12 visszajött. Gyakorlatilag oda a fele munkám. Próbálom visszakapcsolni a "villanyt" ami az elején olyan jól ment. Igazából nem csak az evés, de minden más is "nehéz". Folyamatosan fáradt vagyok. Úgy kell kényszeríteni magam teljesen egyszerű dolgokra mint pl meglocsolni a virágokat, elpakolni a ruhákat a szekrénybe, hajat mosni. 
Vicces amúgy, h ettől függetlenül simán lemegyek edzeni reggel 5-kor. Szóval vki pls magyarázza el, WTF történik velem. 

Jelenleg 120.3 kg vagyok, hétfőn mértem magam. A legnehezebb 140-hez képest még ez is jó, de a cél az ugye, h minél lejjebb az egészséges határig. Ráadásul júliusban nyaralás és tök jó lenne, h könnyebben mászhatnék hegyet. 100 kg alá már biztos nem fogok addig menni, de ha mondjuk a 108-at elérném már boldogság. na mindegy, majd meglátjuk. 

Voltunk kirándulni Canterbury-ben, ha jobb idő lesz még visszatérünk, mert nagyon aranyos kis városka és jó lenne kutya nélkül is bejárni





Frankyvel múltkor nagyot sétiztek, "megcsúszott" vhol úgyhogy fürdetés lett belőle, majd kidőlt a kanapén




Másik nagyséti . . . 10 km



Végre itt is havazott . . . ennyi maradt belőle . . . kb 4 órára, aztán mind elolvadt


Voltunk ABBA koncerten, vmi csodálatos volt, legszívesebben maradtam volna a következő előadásra is, van egy olyan érzésem, h mégegyszer elmegyek megnézni.
Sajnos nem lehetett se fotózni se videózni :( 










Egyébként kb semmi más nem történt. 
Vettem egy új hajsütőt és fél óra alatt végeztem vele, sztem elsőre egész jó lett :) 
Btw holnap végre fodrász és levágatom :)))

1 megjegyzés:

  1. 75 százalék az étkezésen múlik és csak a maradék 25 százalék a mozgás. Ha úgy érzed, hogy a mozgás része meg van, akkor a táplálkozáson kell változtatni. Ha a testednek nem jó minőségű táplálékot viszel be, például cukros, fehérlisztes süteményeket, az is okozhat fáradtságot.
    Ne add fel! Menni fog!

    VálaszTörlés