2023. április 3., hétfő

Március - 4. hét

 


Mint a korábbi bejegyzésben említettem, nem ment jól a hónap, de a végére azért csak "összekaptam" magam. Meglepően jól telt a hét, leszámítva, h munkahelyen tömeg és végigdolgoztam a hétvégét ami mindig a legrosszabb. De túléltem és ma pihi volt. Hajat mostam, meal prepeltem, befejeztem egy kolleganőnek a babatakaróját. Közben megtaláltam néhány fonalat amit egy másik babatakaróhoz vettem, de úgy elpakoltam, h nem találtam. Ügyes Cinka :D 

Sosem fogom megérteni azokat az embereket akik így hagynak ott egy üzletet
( mindennapjaim )




Reggeli cuddle time



Néha elgondolkodom vajon minden rendben van-e vele :D


Múltkor megláttam és ki kellett próbálnom :) 
nagyon finom, nem csak csokis hanem macaron darabok vannak benne . . . nyamm


A héten nagyon jónak kell lennem, mert csütörtökön jön BFF ami tudjuk mit jelent . . . 2 nap London, kajálás. Próbálom majd emlékeztetni magam, h nem megy sehova az az étterem & cukrászda és nem kell rosszullétig enni magam, vissza lehet menni máskor is, nem kell rögtön felzabálni az étlapot

Work in progress

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése