2023. július 24., hétfő

Hello

Élek, itt vagyok csak a gödör alján. Néhány nehéz hónapon vagyok túl lelkileg. Igazából semmi különös, csak mikor minden nehéz, még felkelni is nehéz, mindehhez hozzájön nem kevés munkahelyi stressz a kedves vevőktől akik nagyban leszarják mekkora rendetlenséget hagynak, plusz a főnökségtől, h nem lehet overtime és folyamatosan ember nélkül vagyunk. 

Ráadásnak le kellett mondanunk a nyaralásunkat, mert baromi drága lett volna és folyamatosan nyitós műszakokat kapok ami mellett reggel nem tudok lemenni edzeni és kizárt dolog, h este menjek mikor hulla fáradt vagyok és ráadásul még sokan is vannak és mindenre várni kell.

Semmi nem köt le, se film, se sorozat, könyvből is nehéz olyat találni ami 10 oldalnál tovább érdekel. Beszéltem erről Frankyvel a múltkor, h mostanában olyan nyűgös vagyok és nem tudom miért. Neki volt egy elég jó érve: ez az első alkalom X év után, h nincs mire várni. Se nyaralás, se esküvő, se honeymoon, se hazalátogatás. Összefolynak a napok: ébredés, munka, haza, youtube, alvás. Semmi nem töri meg. Vannak persze apróságok amik kizökkentenek, de semmi ami ténylegesen kirázna ebből a helyzetből. Beszélnem kell majd a főnökömmel, h ne adjon heti 5 nyitós műszakot, mert akkor nem tudok lemenni gymbe és nekem az kell a mentális egészségemhez. Mert 5-re még le tudok menni, de 4-re nem. Az még nekem is túl korán van. 

Szóval nem volt egyszerű az elmúlt pár hónap, persze a kilók továbbra is csak kúsztak vissza, emiatt még rosszabbul érzem magam, ördögi körforgás. Tudom mit kéne tennem , de nem teszem. Mintha egy láthatatlan fal lenne előttem ami meggátol benne. Persze tudom, h nincs fal, csakis én tehetek róla. Most itt tartok egyébként: Jelenleg 123.9 kg vagyok ( 15 kiló jött vissza a leadott 25-ből . . . nincsenek rá szavak mennyire szarul érzem magam miatta )

Szóval most újrakezdés / szünet utáni folytatás. Mealprep kész a hétre, ma reggel lementem edzeni és újrakezdtem a kalóriaszámlálást is. Valamint letöltöttem egy habit trackert, hátha az is ösztönöz majd. 


Én inkább visual ember vagyok, úgyhogy képes beszámoló következik :) 

Ha vki néz Ted Lasso-t akkor tudja, h ki ő :) 
Cristo Fernandez - Football is life!!! 


Kolleganő megkért, h süssek tortát a kislánya szülinapjára
Málnás & fehércsokis



Franky szülinapjára pedig Italian Cream Cake készült



Franky ügyesen teljesített egy 52 km-es túrát Isle of Wight-on




Voltunk "strandolni". Azt mondták 23 fok napos lesz. Ebből lett 21 és esős. 1.5 óra után jöttünk haza.





Vajon mi a kedvenc színem???
BFF csak vízihullazöldnek hívja :D



Volt 1.5 nagyon "jó" hetem.
Először elestem az utcán ( szerencsére csak a térdem horzsoltam le picit ), majd vacsi közben leesett a korona a fogamról, aztán a szabadságom első napján megtámadott egy tábla. Annyira szeles idő volt, h ledöntötte, én meg túl közel álltam és a karomat végigkarcolta.




Belilultam, mielőtt visszatérek sötét barnára



Persze, h kutyás képből lesz a legtöbb <3





Kapott új ágyat, mert a hálóban még nem volt neki. 
Persze ez is memóriahabos. OKtóberben lesz 7 éves ami már senior-nak számít és nagytestű kutyáknál amúgy is kímélni kell az izületeket. 












Pár napja HyperJapan Londonban

















Elkapott a takarítási / rendrakási láz





És a szokásos memes at the end :)


1 megjegyzés:

  1. Sajnálom Cinka, remélem hamarosan kint leszel a gödörből. Írj gyakrabban, hátha az segít. Illetve szeretem olvasni, amit írsz 😉

    VálaszTörlés