2023. augusztus 3., csütörtök

Week 89.

 Kezdjük a bejegyzést rögtön vmi pozitívval . . . 


Amint a mellékelt ábra is mutatja múlt héten egész jó voltam. :) Tudom, h ez főleg valszeg visszatartott víz, de akkor is lement :) 

Egyébként semmi különös nem történik. a munkahelyemen kaptam egy másik részleget, mert Natasza másik boltba transzferált. Sajna nem fogom megkapni a munkáját, mert a mostani AM veszi majd át. Így viszont nem értem miért én kaptam a részlegét, ráadásul úgy, h reggel a főnök közli: mától a 8-as és 23-as részleg a tiéd. Semmi előzmény, felkészítés, csak így egyszerűen bele a mélyvízbe. Annyira nem örültem neki, mert egyrészt nem nagyon szeretem a változást, másrészt pláne nem minden figyelmeztetés nélkül harmadrészt meg minden training nélkül. Na mindegy, ezt is megugrom majd csak kicsit stresszes volt a hét. ( jah a 8-as a női ruha a 23-as pedig a szépségápolás . . . csak a bolt 1/3-a lett az enyém . .  .no pressure )
A VM room kicsit gáz volt már, így a visszavett 4 órámat ott töltöttem, de legalább senki nem zavart és rendet raktam. Nekem ez kikapcsolódás :))) 



Ezt leszámítva egész jól telik a hét. Volt egy extra nap szabadságom amit kivettem, illetve mikor itthonról csináltam egy traininget azokat az órákat is visszavettem, szval elég sok pihim lesz. Jövő hétre viszont bevállaltam egy extra napot. 


Tegnap voltunk randizni :) Bementünk Londonba, nyílt egy új kajálda ami ígéretesnek tűnt. Meg kell mondanom nagyon ügyes voltam, mert kb 2x ennyit is tudtam volna enni, de nem tettem. Rendeltünk pár kis adagot és feleztünk Frankyvel. Sőt mikor a desszertnél kérdezte, h viszünk-e haza azt mondtam NEM. 1 szelet tortát ettem és ennyi. - Ügyes Cinka









A hétre eddig megvan 2x gym és 2 kutty séta. Ma pedig viráglocsolás, ágynemű húzás, fürdőszoba takarítás, szőnyegtisztítás, főzés, mosás, sütés, return intézés . . . csak egy "laza" szabadnap. 
tegnap visszabarnultam. Eredetileg is ez volt a terv, és a lilás szín annyira nem jött be. Nem baj, ezt is kipróbáltam, de a barnát jobban szeretem.


Reggel 5:30 gym time :)


Kolleganő megkért, h csináljak a születésnapjára tortát. Persze, h megcsináltam :)
Citromos piskóta, krémsajtos töltelék áfonyaszósszal, és áfonyás vajkrém bevonat

Büszke voltam magamra, jól sikerült :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése