2023. szeptember 29., péntek

Week 97.

 Let's face reality . . . 


Nem hibáztatok senkit magamon kívül, qurvára csalódott vagyok, hiszen nem keveset dolgoztam a leadott kilókért és csak úgy hagytam visszajönni őket. Elb*sztam . . . nem kicsit . . . nagyon. Ennyi. 
Let's start over again :) 

Vettem 2 ruhát, egyiket a céges karácsonyi vacsira ( mondjuk még nem döntöttem megyek-e, mert idén sem fizetik köszi ) a másikat pedig egy meglepire, Frankynek terveztem vmit jövő májusra és ma egy leárazáson belefutottam a ruhába, nagyon tetszett, de csak 18-as méret volt belőle. Most épp bele tudom magam paszírozni, de persze se nem áll jól, se nem kényelmes, szóval fussunk neki újra májusban. :) A következő rövidtávú célok, h karácsonyig -11 kg. Most 126.4 kg vagyok, dec 24-én szeretnék "csak" 115 kg lenni. Apró lépések. 



Ismét kipróbálunk egy kaja házhozszállítós céget. Első rendelés 30% kedvezmény, a másik kettő pedig 15%. A normál adagok 600 kalória kürül vannak a nagyok pedig 750-800 kcal, mi most normált rendeltünk, ma hozták ki, sztem Frankynek ezek kicsik lesznek, neki majd lehet a nagyobbakat rendeljük. Már ha finom, de most jólesik, h legalább 2 hétig nem kell főznöm. 




Voltam 2 hét szabin, első héten pihi és takarítás, rendrakás, Netflix , chill, második héten jött anyum látogatóba és full London élménykörút. Majd csinálok róla egy külön beszámolót. A végén elvileg lett volna még 1.5 napom pihenni, de utolsó pillanatban BFF ki tudott jönni, így anyumat felraktam a gépre, irány London leadni a cuccom a szállodában, majd belváros vacsi stb, másnap brunch, ABBA Voyage, afternoon tea, ismét szálloda, vissza Woking. Este 8-ra értem haza és másnap mentem dolgozni. Kicsit fáradt voltam. 


Egyébként semmi különös, a szokásos meló . . . jah a főnököm keresztbetett, konkrétan elkaszált egy cégen belüli munkánál. Thx . . . szval a jelenlegi hangulatom . . . 


Volt kölcsön kutyusunk 2 napig :)
Barney . . . 5 hónapos Golden Retriever
Bo nem lelkesedett a kölcsön tesóért











Red Velvet cupcakes munkahelyre és Oreo torta Franky kollegájának



Pumpkin season :)
Általában csak a tusfürdőt veszem, de most elcsábultam a kézkrémnek is


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése