2024. január 5., péntek

Week 0. - Reset

 Kezdjük a legfontosabbal . . . 


Így kezdődött január. Gondolom mondanom sem kell, h nem így terveztem az elmúlt évet. Nem tudom mi történt. Kb azt vettem észre, h ha van egy cél akkor dolgozom érte, de amint az eltűnik kb a minek az egész mentalitás veszi át a helyét. Tavaly ez így volt a Wales-i utazással. A cél az volt, h megmásszuk Pen Y Fan-t, aztán mikor láttam, h ebből semmi nem lesz akkor kb feladtam az egészet. 

Most ott tartok, h minden megint baromi kényelmetlen. A ruhák szűkek, nehezebben mozgok és általában minden nehezebb. Szóval kezdem ( majdnem ) az elejéről. Nagyon csalódott vagyok, h hogy engedhettem ezt meg. Visszanéztem a naptárban a tavalyi számokat és úristen tavaly ilyenkor 113.6 kg voltam. Most 130.1 kg. Na mindegy, nem emésztem magam ( legalábbis próbálom nem ). 

Ami a december többi részét illeti, idén lemondtunk a karácsonyról, vhogy egyikőnknek sem volt kedve hozzá. Franky ügyeletes volt, én mondjuk vmi csoda folytán 6 napig itthon voltam ( 21-27 ) persze ez is akkor mikor a férjem dolgozik és nem tudunk semmit tervezni a családdal sem. Nem is díszítettem, a max amit csináltam, h karácsonyi ágyneműt húztam éa Grinches pizsit vettem fel. Ettől függetlenül jól telt, sütöttem munkahelyre, elmentem Bo-val Londonba fényképeket csinálni, Netflix és horgolás. A harmadik babatakarót horgolom, kb mindenki terhes a munkahelyemen. 




Karácsonyi ebédünk Wagamamában
Én emntem Lonodni cukrászda látogatásra Franky pedig dolgozni utána




Kb így éreztem magam egész decemberben :) 
Grinch but in pink


Jah igen, mégis díszítettem . . . ennyit :D 






Ez a Mikulásos kép a kedvencem :)
Vicces volt ahogy a plázában én voltam az egyetlen 38 éves nő a kutyájával aki sorban állt, h képet csinálhasson a Télapóval . . . I regret nothing :D 


Karácsonyi sütik munkahelyre: 
kakaós kuglóf, tiramisu és sima vaníliás keksz




Magunknak a magyar cukrászdából hoztam :)


Melinda szokásos szülinapi bulijára idán is sütöttem egy "kiseb" adagot

Sajtos pogácsa


Pisztáciás - málnás tart


Ferrero Rocher torta



Mango panna cotta
( kedvenc virága a napraforgó, ezért próbálom minden évben vhogy belerakni )


Az idei év első tortája is elkészült, kolleganő unokájának

Nem a legjobb tortám, de sztem szép lett.
Vaníliás piskóta, Philadelphia vajkrém, eperlekvár és eper, vaníliás vajkrémmel bevonva.


Nem maradhatnak el a kutyás képek <3




Nagyimon kívül az egyetlen aki ajándékot kapott karácsonyra


Új ágytakarót is kapott, néha nem látjuk benne esténként úgy beleolvad


True :D 


Megajándékoztam magam egy új virágtartóval, sztem csodálatos


Az egész kihagyott december után visszatértünk január 2-án, szokásos reggel 4 :) Felkelni annyira nem szeretek 3:20 -kor, de mikor már ott vagyunk nagyon élvezem. Utána alszom a legjobbakat abban az extra 2 órában.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése