2024. február 7., szerda

Week 5.

 


SW 134.2 kg / BMI 45.3

CW 126 kg / BMI 42.5

Igazából kb csak csütörtöktől voltam jó szóval elégedett vagyok az eredménnyel. 

A héten túl sok minden nem történt, egy új ismerőssel találkoztam és elmentünk megnézni egy fény kiállítást ami elég nagy csalódás volt, viszont az egyik kedvenc helyemen vacsoráztunk, a lány pedig nagyon aranyos :)




Készül nagyimnak a pléd karácsonyra . . . tudom még messze van, de inkább most elkezdem, mert aztán ha nem jön az ihlet és csak 2 hetem van befejezni akkor lehet hagyom az egészet a francba 


Új bőröndök, mert megyünk haza júniusban és nekem ugyan van, de Frankyét anyum hazavitte szeptemberben és az már amúgy is törött & szakadt volt, így az én jó feketémet megörökli Franky, én pedig kaptam 2 új szépet.


Little late to the party, de beszereztem 2 ilyen fejpántot a napi skincare-hez, 
szimplán csak mert sztem cuki :)
( a szemem alatti táskákat ne nézzétek )


Még él a szülinapomra kapott orchidea és ha jól látom új hajtás is jön rajta . . . fingerscrossed, ezt talán nem ölöm meg


BTW durván őszülök,
viszont nem akarom most festeni, mert nyáron megint szeretnék szőke lenni, 
gondoltam adok neki 6 hónapot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése