2024. február 1., csütörtök

Week 4.

 


Start Weight: 134.2 kg / BMI 45.3

Current Weight: 126.8 kg / BMI 42.8

Elégedett vagyok az eredménnyel. Lement az 1 kg ami a szülihetemen feljött.

A héten úl sok minden nem történt, csak a szokásos meló. Az első 2 nap mindig baromi nehéz szabadság után. Legalább 3-4 nap ha nem több helyrehozni amit elrontottak vagy szimplán nem lett megcsinálva. De túléltem :) ( és ők is )

Szereztem keretet az új képhez az étkezőbe, néztem Amazonon és a közeli helyeken de mindenhol baromi drága volt. Szerencsére a közelben van néhány charity shop gondoltam ott úgyis találok vmit . . . és főnyeremény, csak £5 -ba került :)


Rendszereztem a skincare dolgaimat a fürdőben, ezek azok amiket napi szinten használok


Így néz ki egy esti előkészület a köv napra: reggeli, ebéd, nasik, csak ki kell vennem a hűtőből és let's go


Új kajaszállítót próbáltunk ki. Nekem annyira nem jött be. Nincs rendesen csomagolva, a fedele csimán lejön és már ebben a dobozban volt ami kifolyt, ráadásul kb minden csípős, pedig nincs ráírva, h az és a rendelő felületik sem tetszik, de ami hab a tortán, h utána éhes vagyok, pedig nagyobb a kalória tartalma mint a másiknak. Szóval sztem visszatérünk az előzőhöz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése