2024. január 25., csütörtök

Week 3.

 


Azt hittem lesz vagy 2.5 kg plusz, de szerencsére nem lett. Megúsztam +1kg-val, de szülinapos hetem volt, ennyi belefért :)


Kedvenc londoni tortásom

6 szeletet kértünk és kaptunk egyet ajándékba :D





A hét eleje egyébként takarítással és felújítással telt. Néhány évente rámjön, h festenék vmit, vagy vmit fel kéne újítani egy picit, most az étkezőn volt a sor. Kifestettem, rendeltem pár új dolgot, átrendeztem, sztem nagyon jó lett. Most öröm ránézni, előtte csak egy nagy fehér semmi volt. 
Egy - két változtatás még lesz rajta: a képet a falon lecserélem, pont ma hozta az újat a postás, de keret még nincs hozzá, és a két kis fehér sztalka is eltűnik a sarokból, csak a tároló marad a vasalnivalónak. A makramét a kollegáimtól kaptam a szülinapomra <3 


A tortás könyveim is méltó helyre kerültek, a kis "üvegházba" pedig majd szerzek új növényeket



Végre az extra sütős dolgaimnak is van helye


Csütörtökön érkezett BFF látogatóba, aznap az itteni Primarkot és TKMaxx-et látogattuk, pénteken London: Five Guys pistachio milkshake <3, Spitafield Market, Whole Foods, V&A, Canary Wharf Winter Lights Festival, szombaton ismét London: Whole Foods, Selfridges, növénybolt






Steak sandwich & 1000 layers potato










Szandra is kapott egy tortát, ő dec 24-én ünnepli a szülinapját.

Hát enm a legjobb törtám lett, sőt sztem eddig a legrosszabb( miért is próbáltam új receptet ), de azért ehető volt ( pisztáciás piskóta & vaníliás krém, minden laktózmentes )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése