2012. május 26., szombat

Szombat

Fél 3-ig voltam ébren hajnalban. Páromat vártam. Éjfélig volt beosztva és ugyan írta, h eléggé elfoglaltak gondoltam 1-2 felé hazaér. Reggel elég sokáig aludtunk, de 10-kor észhez tértünk. Szegénykém 1/4 5-re ért haza. Éljen a szállodaszakma! :( Reggelire csináltam csokikrémet a goffrihoz. Jól indult a nap. :)


Mivel gyönyörű időnk volt nem akartunk a szobában maradni, így délután elindultunk London Wetland Centre-be. Kicsit keresgéltük a másdik buszt, de megtaláltuk. Szerintem nem sokkal előttünk mehetett el az előzp, mert a következőre elég sokat vártunk. De végül egy cuki kis helyen kötöttünk ki. Olyan volt mint egy kis falucska, de azért közel a városhoz.



Megtaláltuk a Wetland Centre-t is, de mint kiderült fizetős és elég későn is értünk oda, de sebaj, majd legközelebb megnézzük. Így inkább csak sétáltunk a környéken némi Starbucks frissítővel. Simogattunk kutyust is, úgyhogy szép napunk volt.




Hazaértünk, csináltam finom vacsit. Párom 3 adaggal fogyasztott el úgyhogy nem lehetett annyira rossz. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése