2012. május 25., péntek

Tudjátok, h a gyerekeknél kiket utálok jobban?
Az anyjukat. Pontosítva csak a hülye anyukákat. Meg mindenkit aki "kicsit" túlzásba viszi ezt a gyerekőrületet.
Na jó, pontosítok: nem utálom a gyerekeket csak nehezen viselem el őket ha kicsik, nyafognak, hisztisek, nyáladzanak, sírnak, bambán néznek, sokat beszélnek . . . stb.

Példa 1.

Ismerős feltöltött egy képet, amihez az egyik ismerőse az alábbi megjegyzást írta: Már most gyönyörű!


Példa 2. 

Volt gimis osztálytársnőm rakta ki FB-ra: Dávidka új szava: alma :)

Példa 3.

Szintén volt osztálytárs rakta ki FB-ra: Levi végre bilibe pisizett :)))))

Persze tudom én és megértem, a FB közösségi oldal, és ha 1-2 alkalommal írnának ki ilyeneket még elnézném, de miért kell folyamatosan ezzel traktálni másokat? Ugyanis kedves ismerős pl nem állt meg az almánál, folytatta is: "hát szép lassan csak elkezdünk beszélni: az ENYÉM már megy :D"

Én legalább cukiságokat és normális dolgokat osztok meg. Jó nekem is vannak Cinkás kiírásaim, de nem arról, h ma 3x voltam eddig pisilni. De esküszöm, ha kutyánk lesz telenyomom vele a FB-ot és senki ne merjen beszólni! :) 


2 megjegyzés:

  1. :DDDDD
    Én imádom a gyerekeket, de teljesen egytértek, és imádkozom, ha egyszer lesz gyerekem ne hülyüljek meg. Legjobb barátságaim mentek tönkre a gyerek miatt. Péntek esti iszogatós estéken nem vagyok hajlandó azt hallgatni, hogy "manóka így büfizik, úgy kaksizik". Inkább sétálok egy nagyot a kutyával, aztán telenyomom vele a FB-t. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv a klubban! :)
      Én mondjuk egyáltalán nem akarok gyereket, de megértem azt aki szeretne anya lenni. Csak maradjanak meg az agysejtjei és ne távozzanak az anyatejjel együtt.

      Törlés