2012. május 25., péntek

Péntek

Hurrá, péntek! :)

Délelőtt punnyadás volt, aztán elemntem ASDA-ba bevásárolni pár dolgot. Hazajöttem, ebéd . . . jesszusom amiket ma összeettem párom kiakadna. Először is ebédre pitét ettem. Sonkás-baconös. Nyami. :) Vacsira pedig Tesco-s lasagne volt a menü. Minezt leöblítettem egy liter narancslével. Igaz azt ebédtől vacsiig tüntettem el. Bocs drágám, ma műkaja nap volt. :) De holnap főzök valami normálisat. :)


Ma műszak végén kaptam fizetést. És a szerződést is. Kérés nélkül adtak mindent. Még csak nagyjából olvastam át, van benne valami ami annyira nem szimpi, de majd holnap odaadom páromnak is, biztos ami biztos, ő is nézze át. Viszont megünnepeltem az első fizetésem egy kis desszerttel. :) Természetesen  páromnak is hoztam finomat. :)


És a bogyómat is elhoztam a gyógyszertárból.

Régi:
Új:

Akkora használati utasítást adtak hozzá, h szerintem egy komplett lakás IKEA berendezéséhez nem adnak ennyit.
Ráadásul, h a hülyék is tudják mit kell tenni ha kimaradt egy gyógyszer . . .


Mondjuk megértem én . . . sok a tudatlan.
De egyébként tök jó, mert itt ingyen van a gyógyszer. elmész, felíratod, doktornő kérdez pár dolgot a medical history-val kapcsolatban, ha az a gógyszer itt nem kapható amit otthon szedtél akkor keres valamit aminek ugyanaz a hatóanyaga. Aztán mehetsz a gyógyszertárba és már kapod is. Úgy látszik itt már rájöttek, h jóval olcsóbban jönnek ki ha a megelőzást támogatják mintha a gyerek után fizetik a családi pótlékot.

5 megjegyzés:

  1. Tablettát bemutatni szvsz bőven alulmúlja a kisgyermekes dolgokat, ld. előző post. Sorry.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kedves Nevtelen Idegen,

      A ketto kozott azert van nemi kulonbseg. Az FB-n atlagban lassan mindenki ismerosnek jelol mindenkit, csaladtagokat, baratokat, munkatarsakat, volt iskolatarsakat, meg a biztositos ugynokot is lassan. Gyakorlatilag mindenkinek tobb szaz ismerose van a kozossegi oldalon, nem keveseknek tobb mint 1000. Nyilvan azert jelolok valakit ismerosnek, vagy azert igazolom vissza, mert erdekel, hogy mi van vele, de azt senki ne mondja, hogy a tobb szaz ismerosonek minden lepesere kivancsi. Persze, osszanak meg dolgokat, gyerekekrol is, ezert van az FB, de amikor valaki napi rendszereseggel beavat minket a gyerenevelesbe, csaladi eletbe, az egy kicsit nekem is sok.

      Ezzel szemben ez a blog reszben azt a celt szolgalja, hogy Cinka kozeli ismerosei, mint csaladtagok, baratok, akik 1000 merfoldre elnek tole, nyomonkovethessek a mindennapjait. Mert hiaba a skype, meg a telefon, nekem elhiheted, nem olyan egszeru osszehozni, hogy eppen raerjen mindenki. Ez egy forum, ahol pl. a szulo, vagy a legjobb baratno ha akarja napi rendszereseggel megnezheti, hogy mi tortenik a bloggerrel. Igy ertheto, hogy elofordulnak esetleg a nagykozonseg szamara erdektelen bejegyzesek, de ha az egeszet elolvasod, vannnak benne barki szamara erdekfeszito irasok bosegesen.

      Törlés
  2. Ez a saját blogom, nem kötelező olvasni senkinek. Nem a Facebook-on teszem közzé, hogy minden ismerősöm lássa. A blogról kb 10 ember tud összesen, ebből rendszeres olvasó kb 4.

    VálaszTörlés
  3. Hát akkor 1 lennék a 4-ből, ráadásul idegenként?

    :-)

    Kedves Névtelen Idegen :-)

    VálaszTörlés
  4. Lehetséges. :)
    Építő kritikára és véleményre természetesen továbbra is nyitott vagyok. További szép napot!

    VálaszTörlés