2013. december 25., szerda

Csomagküldés - Attila Tours

Soha többet! 

Némi késéssel ( pénteki felvétel helyett hétfő, így persze kizárt volt, h 24-én megkapjuk anyáék csomagját ), de megérkezett. 

Íme a törénet: 

Velük küldtem haza idén a karácsonyi ajándékokat. A megrendelés rendben zajlott, jött a visszaigazolás, majd a szállítás előtti napon nem jelentkeztek. Másnap írtam nekik, hogy így vasárnap este 6 körül mégis merre járnak és jönnek-e a csomagért. Hívtak, hogy 1,5 órán belül itt vannak. Kiszállításnál aztán megint késés. Nekem és anyukámnak 3 különböző időpontot mondtak indulásra és érkezésre is, és állítólag hóban rekedtek Ausztriában, de a végén a csomag rendben megérkezett.

Anyukámék szintén velük küldték a karácsonyi ajándékokat. Pénteken ( december 20-án ) vették volna fel a csomagot, nagyim otthon volt egész nap, hogy ha mennek, ne kelljen várniuk. Estig semmi. Hívja őket anyum, hogy mégis merre vannak. Jajj bocsi, még Ausztriában, de holnap ott lesznek. Másnap ugyanez lejátszódott, este ismét telefon, hát izé, kicsit csúszásban vannak, de vaásrnap biztos felveszik. Vasárnap ismét ugyanez, este telefon, jajj nagyon sajnálják, de ne aggódjanak, karácsonyig mindenki megkapja az ajándékát. Végül hétfőn ( dec. 23-án ) délelőtt vették fel a csomagot. ( Mondjuk annyi volt bennük, hogy pénzt nem kért a sofőr. )

Kedden ( dec. 24 ) én írtam nekik, hogy merre járnak és kihozzák-e még aznap vagy csak holnap várjunk rá. Válasz: Ma jon meg, vagy ejszaka vagy reggel kiszallitunk mindent!

Szerintem már nem hozzák. Ha hazaérnek, ünnepelnek a családjukkal és majd 25-én elkezdik kiszórni.
Sajnos nem csak nekem volt velük rossz tapasztalatom. Ismerősöm is velük küldte. Vasárnap vették volna fel, de estig semmi. Felhívta őket, hogy mikor mennek, mire azt a választ kapta, hogy éjfélre talán ott lesznek. Így azt mondta akkor inkább menjenek másnap, mivel reggel 6-ra megy dolgozni, szeretne aludni. Majd másnap a rendkívül felkészült cégnek sikerült ismét éjfélre odaérnie, és Magyarországon is éjjel vitték ki a csomagot.
Értem én, hogy karácsony és sokkal több a megrendelés, de nekem ebből annyi látszik, hogy sokat akar a szarka, de sajnos nem bírják . . . ha ez máskor történik még egy kicsit elnézőbb vagyok, de karácsony van és ha már nem tudjuk a családunkkal tölteni az ünnepeket, legalább a csomaguk érkezzen meg.

Mivel reggel ( dec. 25. ) sehol nem voltak, gondoltam adok nekik egy kis időt, délben írtam egy sms-t, amire a következő választ kaptam: Az autó terít London-ban, hamarosan jön felétek is. A sofőr hív mielőtt odaér. Elnézést a késlekedésért, a természet erői felettünk állnak. Megértésüket és türelmüket köszönjük.

Kicsit gyanús ez a “természet felettünk áll” dolog, ezt már egyszer eljátszották a kiszállításnál. 15:30-kor végre hívott a sofőr, hogy kb 30 perc és itt vannak. 16:00-kor hallottam is egy nagy ajtócsapódást, kinéztem az ablakon, látom, hogy nagy autó, tele csomagokkal, na mondom ők lesznek. 20 perc múlva csörgött a telefon, itt vannak. Párom ment le érte, majd vissza is jött, hogy menjek le, mert a csomag nincs fizetve. . . . Nem kicsit voltam meglepve, a vérnyomásom az egekben. Elmeséltem a történetet a 2 sofőrnek és kértem hívják fel a főnököt, mert mi azt gondoltuk, hogy szimplán tisztességből nem kérték el a pénzt. Hát ők azt hitték, hogy majd itt lesz fizetve. LOL. Ezen már meg sem lepődtem. Szerencsére nem volt vita, megkaptuk az ajándékokat, de soha többet nem küldünk velük semmit. 

De legalább itt van, nem hagyták el. :) 




egy közeli a baglyos táskámról :) 


pihi-puhi pizsi



hóóóóóóóógömb :)))

6 megjegyzés:

  1. én Sopronban és Ausztriàban is voltam az ünnepek alatt. A szépen kívül semmi természeti visszatartó erővel nem talàlkoztam. Napos idő volt 5-12fok között

    VálaszTörlés
  2. Louistrans. Vagy hat eve szallitok veluk oda es vissza, soha semmi malor, korrektek, 3 oran beluli idointervallumokat adnak meg es tartanak be, rugalmasak, ajanlom oket.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez megnyugtató mert nekem a Fiam küldött csomagot 10 napja 20104március10én elhozták Londonbol, ésnemért ide Kaposvárra van valaki aki megkapta ebböl a szálítmánybol.

    VálaszTörlés
  4. Ma megérkezett a csomag,örömünkre, köszönjük Krisztián, ,minden elismerésem aki itt vállal munkát mert ez hálátlan feladat, mindenben megfelelni,nem a soför a hibás ha elromlik az autó.

    VálaszTörlés
  5. Érdekes mindig elromlik az autó...mi most küldünk velük másodjára csomagot, gondoltuk hogy igazat mondanak , de most második alkalommal is balesetezett az autó, persze a csomagoknak semmi baja...össze-vissza kamuznak, meghogy egy hét késésben vannak, gyanítom inkább nem lett tele az autó és csak a következő héten indulnak...
    Móni

    VálaszTörlés
  6. Udv Mindenki,

    Akinek van tudomasa a fent emlitett cegrol, az meg tudna keresni? 3 honapja allitasuk szerint a belga rendorseg lefoglalata az autojukat es most megszunt a honlapjuk es a facebook oldaluk is.
    Minden segitseget megkoszonok.
    Illetve aki ismer mas porul jart tulajdonost, legyen szives iranyitsa at hozzam.

    Koszonettel,
    RZs

    VálaszTörlés