2014. január 1., szerda

Szilveszter 2013

Otthon, pizsiben. :)

Dolgoztam 31-én este 7-ig, aztán még elmentünk Winter Wonderland-be egy évbúcsúztató lángosra, majd haza, 3 perces mikrós süti, Gossip Girl Season 2, éjfél, csók, pizsi, ágy. Röviden így tudnám összefoglalni. Eleve nem vagyok egy bulizós típus, nem is volt kedvem menni sehova . . . na jó a tűzijáték érdekelt is meg nem is. Megnézném, de valami magasabb helyről ahol nem kell a tömeggel megküzdeni hazafele menet. :) Talán majd jövőre, azaz idén :) Lehet túllépek a tömegen és a hidegen és kimegyünk. Mondjuk az is közrejátszott, h ma 11-re mentem dolgozni és nem mintha bármikor is innék, szval nem a másnaposságtól félek, de Cinkának kell a beauty sleep. :)

Összességében 2013 jó év volt. Enyém bestboyfriendever, volt majdnem full time munkám, utaztunk, mama meglátogatott, lett kutty. Mondhatni mindent megkaptam amire vágytam.

Ami 2014-et illeti . . . fogadalmak? Nem hívnám őket fogadalmaknak, inkább nevezzük tervnek:

  • 80 kg ( a szokásos :D ki tudja, hátha ez lesz az az év )
  • hazalátogatni
  • Párizs - Disneyland
  • felfrissíteni a német nyelvtudásom
  • fejleszteni az angol nyelvtudásom
  • többet olvasni
  • kevesebbet a gép előtt ülni
  • elmenni jégkorcsolyázni
  • agyondíszíteni a lakást decemberben :) 
  • türelmesebbnek lenni
  • többet mosolyogni
  • kevesebbet aggódni
  • új munkát találni ( ami mindenképp állatokkal kapcsolatos )
  • utazni ( jobban megismerni Angliát )
  • O2 megmászása 
  • jókat enni
  • új ismeretségeket szerezni
Kb ennyi lenne. Nem vágyom tárgyi dolgokra ( kivéve azt a hópelyhes Panfora karkötőt, de majd annak is elérkezik az ideje ), inkább élményekre vágyom. Élni. Ennyi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése