2014. január 2., csütörtök

Tavalyhoz képest

Gondoltam visszanézem a tavalyi bejegyzésem, miket terveztem 2013-ra és mi az ami megvalósult belőle. Íme:

  • 80 kg = hát ez még nem jött össze :) 
  • teljes munkaidős állás = pipa / a Disney-nél ez kb megvan ( a heti 32 órámmal keresek annyit mint máshol heti 40 órával keresnék )
  • kutya = pipa 
  • hazalátogatni, ott lenni Bejja 40. szülinapján és mamát kihozni nyaralni = pipa
  • új fényképezőgép = pipa ( hála páromnak )
  • némi lakberendezés = pipa / lett könyvespolc, kosár, kanapéhuzat ( a komód és az új asztalka még várat magára, és egy falikép sem ártana, de ráérünk )
  • új hajszín = pipa / voltam melírozott, nem jött be, így sötét vörös lettem :) 
  • kikapcsolódni, utazni, új helyeket megismerni, új barátokat szerezni = pipa 
Na ugye mondtam én, hogy jól telt 2013. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése