2014. január 5., vasárnap

Cinka vs. dislexia

Nem, nem én vagyok dislexiás, habár azzal sem lenne semmi baj. Ez a bejegyzés nem a betegségről fog szólni, csak mint mellékes ez is hozzátartozik.

Szóval a történet:

X hónappal ezelőtt szabit kértem január 12-18-ig, mert úgy volt, h jön Bejja barátnőm a szülinapomra ( jan 15. ). Aztán mégsem, merthogy októberben jön ( persze abból sem lett semmi ), de megtartottam, mert beterveztünk egy utazást. Sajnos mivel többet kellett volna foglalónak befizetni mint gondoltuk, ráadásul kutty röntgenje és egyéb állatorvosi költésgei valahol £600-nál álltak meg, így ezt sajnos el kellett halasztanunk. Lényeg a lényeg, kb 1.5 hónapja lemondtam a szabadságom, mondván nem szeretnék itthon lenni 1 hétig pláne, h csak 8 órát fizetnének, én meg ugye 32-t dolgozom, nagyon nem mindegy mennyi jön a számlámra köv hónapban. Availability sheet-en kihúztam 15-én ( a szülinapomon azért nem szeretnék dolgozni ) és később láttam a kis szabadságos könyvben, hogy tényleg törtölték. Megnyugodtam.

Karácsony körül valami kavar volt a beosztásokkal, általában 3 hét van kint ( aktuális + köv 2 ), de csak  1 hét volt. Na mondom mindegy, majd kiakják valamikor. Aztán egyik nap mikor bementem látom, h hurrá, ott a köv 2 . . . igenám, de engem szabira raktak január 5-11 között. MIVAN???

Szerencsére pont bejött Becks aki a beosztást intézi és rákérdeztem, hogy btw WTF, én ezt nem kértem, és eredetileg sem ezt kértem, meg azt már különben is lemondtam, a következő szabadságom pedig április 6-12-ig lesz.  Oké, ránéz. Pár perc múlva megkeres és közli, h ő nem tudja mi történt, de biztos az én hibám, mert 2x kértem valamit. Mondom az lehetetlen, mert egyrészt időben kértem, utána időben lemondtam, ott is van a papír róla. De igen-igen, 2x kértem, és a beosztás már különben is kész van, ő nem tud mit csinálni.

Mázlim volt, h az egyik kolleganőnek nagyon kellett valaki aki megcisnálja a műszakjait, így lett 16 órám, majd még 2 másik ember műszakját is én csinálom, így már 24-nél járok. Ha ma nem jönne a kutya tréner akkor tudtam volna csinálni egy hosszú napot és meglenne a 32, de akkor is.

Ezzel a dupla foglalással csak az a probléma, h ha tényleg duplán kértem valamit akkor nem ugyanazt a hetet adom meg és nem azt ami 1-el előtte van? Vagy mondjuk van anyni eszem, h odamegyek az illetőhöz és megkérdezem, h te figyu, biztos ezt akarod?
Sajnos nem ez az első probléma a beosztással. Folyamatosan vannak csúszások, elírások, nem is a jó név szerepel rajta . . . az én kérdésem csak az lenne, hogy miért a dislexiaás az egyetlen aki a beosztást csinálhatja? Jó ez most lehet, h nagyon sarkítás és tudom, h még ezermillió dolga van, de akkor adjon le párat másnak, kérjen segítséget, mert ez egy igenis fontos része a munkájának. És most konkrétan azért mert ő elb*szta, nekem lesz kevesebb a fizum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése