2014. április 5., szombat

Kicsit az új munkámról

Először is az új munkaadóm a London Zoo.

Folyamatosan néztem a honlapjukat hátha van vmi nekem való állásuk, és egyszercsak volt. Igaz a jelentkezési határidő lejárta után 1 nappal jelentkeztem, de láss csodát, nem számított.

Március 25-én volt az első munkanapom. Nagyon-nagyon izgultam, merthát mégiscsak új munkahely, új emberek és a megfelelni vágyás, szval minden együttvéve.

Első nap 15 perccel korábban megérkeztem ( nem illik késni ugyebár ), az egyik menedzser jött értem a kapuhoz, kaptam egyenruhát ( 2 póló + 1 pulcsi ), névtáblát. Cipőről és nadrágról / szoknyáról nekem kellett gondoskodni, de elég egyszerű ugyanis fekete kell és lehetőleg nem edzőcipő. Frappánsan megoldottam a cipőkérdést, az eredetileg sötétbarna Disney-ben is viselt lábbelimet befestettem cipőkrémmel feketére. Akkor épp nem volt felesleges £ cipőre, mert ha már veszek akkor csakis kényelmeset.

Bemutattak egy lánynak, ő tartotta az eligazítást, kicsit sétáltunk az állatkertben, megmutatta a boltokat, ugyanis összesen 7 van és bármelyikbe beoszthatnak. Majd a túra végén visszamentünk a boltba, ahol Scott körbevezetett, elmondta mi melyik részleg stb, majd John kasszatréninget tartott és bedobtak a mélyvízbe, kezdhettem is a kasszában. Szerencsére hamar belejöttem, kicsit hasonló a rendszer mint a Disney-ben volt.

Általában főleg a main giftshop-ban vagyok, de voltam már az Animal Attraction-ben, Tiger Territory-ban és reptile Kiosk-ban is.

Animal Attraction = főleg plüssök vannak ésücsi & nasi vmint fudge. ( A fudge olyasmi mint a karamella, de mindenféle ízben kapható a citromostól, a csokisig, de sokkal kellemesebb, könnyebb állagú, olvadósabb mint a karamella )

Tiger Territory = a tigrisek mellett van csak tigrises dolgokkal + fagyi

Reptile Kiosk = kis bódé, max 2 embernek nyáron, csak csoki, fagyi, ücsi, víz, chips.

Main giftshop = minden van a felnőtt pólótól kezdve, a babaruhán át, a radírig. 6 kassza, amiből 4 működik, a másik kettő gondolom azért majd nyáron kinyit.

Egyébként ugyanazt csinálom amit a Disney-ben csak sokkal lazábban. Furcsa is volt az első nap, hogy miután rendet raktunk a menedzser közli, h oké, ez már elég rendezett, hazamehetünk. Mindezt 20 perccel munkavégzés előtt. Csak pislogtam, azt hittem ez vmi vicc. És ez azóta is így van kb minden este, átlag 10 perccel korábban leléphetünk. És rendet rakni sem kell annyira szigorúan mint Disney-nél. Legyen rendezett, de nem feltétlenül kell katonás pontoséggal állnia a plüssöknek. A dolgozók is beszélgethetnek egymással, nincsen magic touch & go with, ha épp nem nagy a forgalom és vki szól, h kint vannak a kistigrisek, akkor elmehetek pár percre megnzni őket. Nagyon jó, de 15 hónapnyi Disney szigor után még szoknom kell. És persze a 6 órás műszakoknak is örülök, no meg annak, hogy legkésőbb este 7-kor végzek így 8-ra már itthon vagyok.










1 megjegyzés: