2014. december 21., vasárnap

Karácsonyi készülődés

A hétvégi szabadságomat kihasználtam, és elkezdtem felkészülni a szerdára. Szombaton még ugyan képkeretekért rohangáltam aminek sok köze nincs a karácsonyhoz, de már nagyon szerettem volna szépen bekeretezni pár fényképet. Szóval tegnap még járkáltam erre-arra, takarítottam, feldíszítettem a fát, ma pedig elkezdtem sütni. megcsináltam a sajtos pogácsát, gesztenyetekercset és a somlói tortához a piskóta lapokat, így szerdán már csak tölteni kell vmint tiramisut és marcipános bejglit csinálni. Na meg persze főzni, de az egyszerű lesz. Mézes-mustáros sertéssült lesz kukoricasalátával és ránott hallal. 

Aztán 2 nap pihi, majd 26-án ismét vissza a mókuskerékbe és kezdődik a leárazás, úgyhogy OMG, ismét mindenki őrült lesz.

Jah és egy rénszarvas is leszállt az ablakunba :) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése