2015. április 23., csütörtök

Fit and healthy

Hehe . . . ( hangosnevetés ) a fent említett két jelző aztán végképp nem illik rám, viszont iszonyat állapotban vagyok, mármint egészségügyileg és ami az állóképességemet illeti. De tegnap nagyon ügyes voltam és fagyi vagy  akedvenc nyári Starbucks karamellás - kókuszos frappucino-m helyett 2 műzliszeletett tüntettem el, estére csirke volt salátával, ma pedig bicikliztem. Aztán hazajöttem és ettem egy fagyit, de ez most mellékes.

Tegnap este néztem meg a Channel 4 Plus Sized Wars című dokunemntumfilmjét arról, h a túlsúlyos ( durván túlsúlyos ) nők most mennyire értékelik önmagukat és boldogok ( hmm, sztem a többség csak annak mutatja magát ) és itt az ideje, h ezt mindenki elfogadja.

Nos, én ezzel nem értek egyet. Az persze tök jó ha ők elfogadják magukat és tényleg boldogok, de sztem nagy részük inkább egy ilyen buborékban él mintsem, h tegyen ellene. Én is kövér vagyok, egyáltalán nem vagyok boldog vele, viszont lusta vagyok elkezdeni edzeni, kifogás az mindig van, h most miért nem, de legalább nem áltatom magam. Tudom, h rossz az egészségemnek sé vmit cisnálnom kell, mert ez így nem mehet tovább. December óta majdnem 10 kiló jött rám "hála" a stresszevésnek ( munkahelyi dolgok, Lord betegsége...stb... nálam a stressz evéssel jár. Hogy irigylem azon ismerőseim akik olyankor nem tudnak enni. ) Na mindegy. szval hajrá öntudat, meg elfogadás meg minden, de ne bátorítsuk már a kicsit túlsúlyos embereket, h ha 160 cm magas vagy és 26-os méretet hordassz az nem baj. De igenis baj, mert az egészsége megy rá, arról nem is beszélve, h mi mindent nem tud csinálni.

Én jól akarom magam érezni a bőrömben, teniszezni akarok, meg akarok tanulni táncolni, evezni akarok és olyan mindennapi dolgokat, h amikor leül mellém vki a buszon ne azon aggódjak, h kényelmesen elfér-e, vagy mikor kirándulni megyünk lefulladok-e az első dombon, vagy ha beülünk egy kávézóba akkor a nyári bútor elbír-e, mert igen, nekem egyfolytában ezen jár a fejem. ( Ráadásul a szemeimen és a fenekemen kívül nem szeretk magamon semmit , de legalább ez is vlami. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése