2015. június 4., csütörtök

Műanyag doboz

Egyik nap lasagnet vittem ebédre, de eltököltem az időt és már nem volt időm mosogatni, így csak bedobtam a dobozt az evőeszközökkel a mosoagtóba és beáztattam, gondoltam  majd megcisnálom ha végeztem. Igenám, de akkor inkább fogllakoztatott az, h 20 perccel korábban végeztünk, így el is felejtettem. A buszon jutott eszembe, h hupsz. Na mindegy, másnap úgyis dolgozom, majd a műszak előtt elmosom.
Ahogy én azt gondoltam. Másnap mentem, a közös helyiség kitakarítva, a dobozom a mosogatóból pedig eltűnt. Kérdeztem az illetőt, h csak nem kidobta, a válasz: igen. Nem tudom milyen apropóból, ugyanis a mosogató tele volt koszos evőeszközökkel amiket elmosott, de az én dobozomat kidobta. Mikor kérdeztem miért csak annyit mondodtt flegmn, h de hát az csak egy műanyag doboz.

De bammeg, h a atöbbit elmosod akkor ezt miért nem? Nem véletlenül volt ott és nem a szmétben. Ha meg elmostad és utána dobtad ki akkor gratulálok.

Eddig sem volt szimpi a srác, na ezek után pláne nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése