2015. május 29., péntek

Derék dolgok

Múlt héten ugye szabin voltam. Ez eddig szép és jó, de szerda este beállt a derekam. Úgyhogy fekvésre ítéltem magam. A dokit már fel sem hívtam, a reakciójuk úgyis mindig kimerül annyiban, h különböző fjdalomcsillapítót adnak. Valamint múltkor mondta a doki, h 2 hétig semmi mozgás. Viszont nem javultam, úgyhogy vasárnap bementem az ügyeletszerűségre, ahol cirka 1.5 óra várakozás után végre sorra is kerültem, dokinéni pedig mondta, h a legrosszabb amit tehetek az a fekvés, úgyhogy mozogjak. Fő az egyetértés ugyebár. Na mindegy, kaptam új gyógyszert és nyomtatott nekem pár oldalt amin derékproblémákra van mozgás, és szerencsére használnak is.

Közben úszni is elmentemm amitől meg hangom nem igazán van. Szval ez ilyen 22-es csapdája: vagy mozgok és akkor nem fáj a derekam, de fáj a torkom és nincs hangom, vagy hangom van, de megmozdulni alig tudok.

Így inkább eszem a Strepsilst, és beszerzek majd egy úszósapkát, mert a gym a hajszárítója egy rossz vicc, a sajátomat meg nem fogom 2naponta cipelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése