2015. június 4., csütörtök

Torta mizéria

Az egyik kolleganőnek ma volt az utolsó munkanapja, így csináltam 2 tortát. Az egyik igazából nem is torta, csak egy gyümölcsös izé, de mindegy. A lényeg, h foglalkoztam vele és a kollegáknak csináltam.

1-kor kezdtem, vki épp ebédszünetre ment, így vágtunk neki 2 szeletet, majd ezt meglátta az egyik menedzser ( akinek amúgy sok köze nincs hozzánk, havonta látjuk kb 3x és ennyi ), bejött és közölte, h ezt ne a vevők előtt ( a legszélső 6. kasszánál voltunk ami el volt kerítve kordonnal, h zárva és amúgy is 3 kassza üzemelt, és iskoláscsoporton kívül nem volt bent más ), de mindegy, oké, megértem. Azt mondta vigyük ki a raktárba. Oké, Sinead és én felkaptunk egyet-egyet és elindultunk, de Judith jött utánunk, dícsérve a tortát, h milyen szép, meg jajj de milyen kreatív ott nálunk az egész csapat.

Majd lepakoltuk, mikor megkérdezte kaphat-e egy szeletet a gyümölcsösből. Oké. Aztán megkérdezi milyen ízű a másik . . . cookies & cream és csoki . . . jajj, hát esetleg abból is vihetne egy pici szelettel? Én itt leléptem TT-be.

Később hívott Tania ( közvetlen felettes ), h képzeljem el, Judith írt Davidnek egy e-mailt a mi shopfloor-on történő tortázásunkról, h ez mennyire nem professzionális, h ott a vevők előtt.

Még jó, h konkrét evés nem történt, csak felvágtuk, de mindegy, és rögtön ki is vittük a raktárba mikor szólt. Mondtam Tanianak, h mindegy, Judith egy gyökér és kész. Menjen a raktárba és mentsen meg egy szeletet Davidnek aki elég édesszájú.

Később hív megint, h torta már nincs, viszont látta, h Judith kollegái, az irodisták azt eszik. Szval a gyökér k*rva visszament és lenyúlt még kb 5-6 szeletet. Úgy, h közünk nincs az irodistákhoz, azt sem tudjuk kicsodák, és nem mellesleg ezek búcsútorták voltak egy kolleganőnek. Jah, és meg sem kérdezte.

Hogy páromat idézzem: szarjon sünt! ( én csak a sünit sajnálnám )

Mekkora taplónak kell lenni ahhoz, h vki ezt tegye?

Tania amúgy cuki volt, az egyik lánynak megemlítette, h mennyire szeretei a csapatot akikkel dolgozik, merthogy ez ajándék torta volt. Az illető állítólag csak pislogott nagy szemekkel, mert nem tudott róla.

Nagyon remélem, h most jó sokáig nem találkozom Judithal, ha mégis, majd szólok neki, h : hello, hallottam ízlett odafent a torta . . . btw jössz £20-al!

Nem a pénzről van szó, de ez a pofátlanság netovábbja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése