2015. október 19., hétfő

Boston terrier találkozó

Az utóbbi időben valahogy sosem sikerült összehozni ezt a találkozót. Mármint találka volt, csak én nem tudtam elmenni, mert vagy dolgoztam, vagy messze volt, de végre eljött a nap, hogy szabad is vagyok és közel is van. It's a miracle :D
A Discover Dogs és a meetup ugyan egy napra esett, de mivel a kutyakiállításra nem kaptam ingyen jegyet ( a motkok ), így nem volt kérdéses, hogy ott a helyem. Vittem Lord babát is, mert párom időben végzett így fel tudta hoznia  lépcsőn. ( A rossz derekammal nem szívesen emelgetném a 30x kilós kutyát, így sajnos kedvesemet éri ez a megtiszteltetés. )
Szóval reggel felkeltem, elkészültem és némi bénázás után ( kutyakocsi levitele a lépcsőn, rossz irányban, fej felett átemelés, hátizsák lépcsőn leborulása ) sikerült is elindulni. Kicsit szervezetlen volt a  dolog, de végül minden Bostonos összegyűlt, így több mint 80 Boston terrier rohangált körülöttem . . . Cinka mennyország :D Nagy volt a kísértés, hogy ne dugjak be egyet lord kucsijába és "fussak" el vele :D
Azt írták kint lesz a fajtamentés is, nos igen, tényleg ott voltak, de érdemben nem lehetett velük beszélgetni, adtak szórólapot és regisztráljak a honlapon . . . khm . . . köszi.
de legalább jót beszélgettem pár boston gazdival és sok-sok kis röfögőst simiztem. :D
Lord nagyon jól viselkedett, ő volt a legnyugodtabb, mondjuk ez nem meglepő. Lassan mindenki indult a maga útjára, mi az állatkert felé vettük az irányt és találkoztunk 4 volt kolleganővel. Mindenki megszeretgette Lordot, aztán mentünk tovább, irány Purplebone, nzzük meg mit csinál Nóra, szerezzünk némi lehulló nasit aztán go home. Úgyhogy mondhatni elég mozgalmas napunk volt, este 6-ra értünk haza, kutty kidőlt és bealudt, én is elfáradtam, nem kicsit volt / van izomlázam a tologatásától.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése