2016. július 25., hétfő

Úszok :)


Nem gondoltam volna, hogy valaha résztveszek ilyesmin, de ez a nap is eljön nemsokára.
Az történt, hogy egyik nap szembejött velem egy hirdetés, hogy az állatkert jótékonysági úszást rendez a tenger élővilágának megmentésére. Különböző távok vannak amiket adott idő alatt kell leúszni. Én a 750 méteres távra neveztem be amire 30 perc van.
Persze előtte gondolkodtam pár napig és lementem az uszodába is egy próbaúszásra, mert ha közelében sem vagyok a 30 percnek , mert mondjuk 45 körül járok akkor hagyom az egészet. Viszont bármilyen előkészület nélkül 29 pec alatt sikerült megcsinálni, szóval úgy voltam vele, van még időm bőven edzeni rá, így hazajöttem és feliratkoztam. Párom azt mondta ő majd talán jövőre, de idén ott lesz a parton és drukkol nekem :)

Azóta heti 2x megpróbálok lemenni úszni és leúszom a 750 métert. Az eddigi legjobb időm 25:31 volt, tegnap 26:20. Szeretném elérni a 25 percet. Addig még van 4 hetem, amiből 1 hét ugyan ynaralás, de max a következőn 4x megyek majd és lecserélem a gym-et is uszodára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése