2016. augusztus 27., szombat

Edinburgh 2016

Végre ez is elérkezett. :)

Július 30-án reggel útra keltünk. Időben és zökkenőmentesen megérkeztünk King's Cross vasútállomásra, még ivőnk is volt bőven a vonatindulás előtt, úgyhogy beszereztem a szokásos Brides magazint, legyen mit néznem a közel 5 órás út alatt.
Mikor kiírták a peront leadtuk a bőröndöt, majd gyorsan megkerestük a kocsit ahova párom anyukájának a foglalt ülése szólt. Ott viszont már ült valaki. Mint kiderült, párom véletlenül másnapra vett neki jegyet. Upsz. Na mindegy. Ez legyen a legrosszabb dolog az út alatt.
Szerencsére még így is találtunk neki és nekem is helyet, Franky pedig Lorddal a közlekedőrésznél maradt, a kocsija csak ott fért el.

Az út jól telt, beszélgettünk, olvastam, zenét hallgattam, és a kilátás is szép volt.
Edinburgh-ban átszálltunk egy másik vonatra és 20 perc múlva már Prestonpans állomáson voltunk, ahova jött értünk a taxi. Kicist keresgélte a helyet, de végül megtalálta. Nagyon tündéri kis házikó, cuki nappalival, kandallóval, nagy konyhával és hatalmas kerttel.

Elfoglaltuk a házat, berendezkedtünk majd célbavettük a helyi Asda-t és feltöltöttük a hűtőt.

A hét további részéről nem írnék napra lebontva, inkább jöjjenek a képek. :)

A lényeg, hogy nagyon jó volt, kellett ez a kis kikapcsolódás. Én nagyon éveztem és biztos visszamegyünk mad még, egyszer megnézném milyen télen is, habár ha havat szeretnék lehet még északabbra kell majd menni.
A város szerintem ngyon szép, az emberek kedvesek, de nekem elég hideg volt és szürke. Tudom, Skócia, mégis mit várok. :) Kirándulóidőnke tökéletes, de az biztos, h nem tudnék ott élni. Hogy minden nyaram 17-18 fokos legyen és augusztusban fűtsek? Na nem.

Szerencsére volt időnk mindenre amit beterveztünk, és még 2 kutyusbolt látogatás is belefért :D 




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése