2016. augusztus 29., hétfő

ZSL - Swim for Wildlife 2016

Múlt kedden ez is megvolt :)
Párom is elkísért, drukkolt a medence szélén :) 
Szerencsére az időjárás nekem kedvezett, 28 fok volt egész nap, így a medence kb felmelegedett, habár így, hogy a fűtött medencéhez voltam szokva, azért igencsak megéreztem a különbséget.
De nem csak hőmérsékletben, hanem távban is. A medence amiben gyakoroltam 25 méteres volt, ez pedig 50. Így mikor a szokásos távomnál már megálltam volna pihenni itt még csak féltávnál jártam.
Szóval megéreztem a különbséget. :)
De a lényeg, hogy megcsináltam, leúsztam a 750 métert, ugyan nem a legjobb időmmel, de így is 25:55 ami szerintem a kezdethez képest jó. Büszke vagyok magamra. :) Szerintem ez az első dolog amit elkezdtem és be is fejeztem :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése