2017. január 24., kedd

Day 20.

Előző mérleg 131.3 kg

Mai mérleg 129.65 kg

-1.65 kg a múlt héten

Mivel heti 1 kg fogyás van betervezve, így bármi ami több , csak örülök neki.
Egyébként a 20. napnál járok és ezalatt 13x voltam edzeni. Főleg gym-ben és úszni.
Amire büszke vagyok, hogy sikerült leúszni 1 km-t, illetve voltam Aerobic órán is, amit meglepően jól bírtam :) Utána ugyan vagy 3 napig alig tudtam megmozdulni úgy fájtak a combjaim és konkrétan csak megkapaszkodva tudtam leülni, de úgy látszik megérte :)
Ma pihenőnapot tartok, helyette takarítok, mosok, rendet rakok. Néha ez is kell.
Egyébként ez a mérlegünk és imádom, nem fémes, nem üveg, szóval nem csúszós és hideg :) És nagy a kijelzője. Sajnos még nem 73 kg-t mutat, de talán majd egyszer :) 

Ami furcsa, és lehet rákérdezek majd a dokinál, hogy megjött. Én a súlyom miatt speciális fogamzásgátló tablettát szedek, nem tartok szünetet, így ciklusom sincs. Tegnap viszont megjött. Épphogy kis semmiség, habár ma már erősebb.
Volt már ilyen, még anno mikor elkezdtem edzeni, szintén előfordult, így csak arra tudok gondolni, hogy a nagyobb igénybevételtől. Na mindegy, meglátom meddig tart és következő hónapban is előfordul-e, ha igen akkor elmegyek a háziorvoshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése