2017. február 1., szerda

Day 28.

Start: 132.6 kg
Before: 129.65 kg
Now: 128.95 kg 

0.65 kg fogyas mult hethez kepest

Sajnos a kituzott 1 kg alatt van, de legalabb nem hiztam, es hozzatennem, h megjott, meg vagyok fazva, szoval ha ezt nezzuk sztem csoda, h egyaltalan lement vmi. Ugyanis koszonhetoen a nem tul kedvezo felteteleknek, volt, h gym kimaradt es ettem is. Hulye megfazas miatt legszivesebben csak zabaltam volna. Nem volt egyszeru nah . . . 

Eddig osszesen 3.65 kg-t fogytam 3 het alatt, ami osszesegeben sztem jo. 
Meg mindig nehez felkelni reggelente, de egy fokkal mintha konnyebben menne a kezdetekhez kepest, raadasul talaltam egy csomo uj kajat amit ehetek, egeszseges, de nincs teletomve cukorral. Es ami meglepo, h tenyleg nem vagyok ehes tole, es sokkal jobban viselem a napot mintha mondjuk peksutemenyt ennek. 

A cel egyebkent vmi ilyesmi lenne kinezetben ( talan egy icipicit vekonyabb mint o, de sztem bazijol nez ki )



piritos, tuna, cottage cheese :)


gyulolom


Pina Colada-ra emlekeztet, hiszen kokuszos-ananaszos protein shake


kokuszos makadamia dios protein szelet


rantott leves, az elso ami normalisan sikerult, ugyan nem dietas, de beteg vagyok, kellett :)


vanilias protein shake zabbal


szojas - kokuszos desszert 
( van mogyoros verzioja is )


a fogyi fuzetemben lehet jelolni eddig mennyi ment l( az ertekek lbs-ben ertendok )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése