2017. január 1., vasárnap

Hugi szalagavató

Ez is elérkezett . . . november végén hazautaztam Budapestre pár napra, mert hugom szalagavatója volt és azt semmiképp se akartam kihagyni.

Nagyvonalakban csak annyit, hogy Réka 19 éves lesz februárban, féltestvérem apai ágon. Sajnos az anyukáját elvesztette pár éve és az anyai nagymamája neveli. Apámra nem lehet számítani semmiben . . . alkoholista . . . ennyi.
Én próbálok ott lenni neki ( mármint a tesómnak ) amennyire lehet, de ekkora távolságból ez nem egyszerű. Apróságokban segítek ha tudok, és bérmikor szüksége van rám itt vagyok.

Szóval természetes volt, h nem hagyom ki ezt az eseményt és felajánlottam, hogy fedezem a ruháját és a kiegészítőket, ezzel is segítve egy picit.

És persze nem álltam meg, h ne kapjon egy apróságot, így egy szép kis egyszerű fülbevalóra esett a választás Pandora-ban.

Tehát hazamenetel . . . őszintén szólva nagyon nem akartam menni. Csakis hugi miatt. De már előre tudtam, h az egész egy nagy rohanás lesz. Tényleg minden napom , szinte minden órám be volt osztva. Hetekkel az érkezésem előtt leegyeztettem mindenkivel, hogy hol mikor meddig találkozunk. Olyannyira szoros volt a terv, h Krisztivel például csak az ebédszünetében futottunk össze. Na mindegy. Lényeg, hogy otthon voltam, mamát végre átölelhettem, beszélgettünk, megnyünyörgettem Pilu kutyust, találkoztam mindenkivel, régiekkel és egy újjal is ( Canis Ludens . . . egy élmény volt, pussz . . . és olvassa mindenki a blogját, kutyamániásoknak különösen ajánlott ).

A szalagavató egyébként Szigetszentmiklóson volt, nem értem miért, hiszen a gimnázium a XX. kerületben, de nem kell nekem mindent érteni. Majdnem 2 óra volt mire kiértem. Szerencsére csak 2 busszal kellett mennem, de akkor is. Jobban aggódtam mi lesz hazafele, de mázlim volt a vége után kb 3 percet vártam csak, és átszállásnál is rögtön jött a busz.

Egyébként nem éltem meg vmi jól ezt a hazamenetelt. Sztem mivel eleve nem volt kedvem az egészhez ez rányomta a bélyegét, de a benyomások amik értek csak abban erősítettek meg, h mennyire szeretek itt élni és semmi pénzért nme költöznék vissza Magyarországra. A miértekbe most nem mennék bele, ez a bejegyzés nem arról szól. lehet lesz majd egy olyan is ha végre veszem a fáradtságot és megírom.

A lényeg, h hugi gyönyörű volt ( apám persze nem volt ott, jobb is . . . ez enyémen részegen jelenetet rendezett, Rékának ez legalább kimaradt ) . . . én pedig kicsit elérzékenyültem.










És még az otthonlét margójára . . .

Voltam könyvesboltban, beszereztem egy rakat könyvet


Párom anyukájával beültünk egy finom ebédre a Trófeába




Sétáltunk a Deák téren a karácsonyi vásárban



egy selfie mamával <3


voltam a Flash kutyuspékségben és vettem Lordnak szuvenírt


Pilu kutyus ( anyukámé )


BFF cicc Mozzie 
( az egyetlen macska akit szeretek, de gyakorlatilag kutya )


Dorka . . . jajj gyönyörű és okos és hagy hozzam haza
( Canis Ludenshez tartozik )



Ardi . . . cuki pici róka
( Canis Ludenshez tartozik ) 


Könyvek amiket majd még meg kell vennem 




És egy kis fun a végére . . . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése