2017. január 1., vasárnap

Karácsony bolt

Párom mesélte, h van egy bolt ami karácsonyi dekorációkat árul és egész évben nyitva van. Amúgy Shakespeare szülővárosa, de engem a christmas decoration vhogy jobban meghat. ( Bocsi minden Shakespeare kedvelőtől ). Szóval még anno megígérte, h elvisz ide. Októberre időzítettük, szabin is voltunk. és akkor már rég karácsonylázban égtem.
idén sem hazudtoltam meg magam, október végére beszereztem az összes ajándékot és be is csomagoltam.

Szóval egyik reggel felkerekedtünk és néhány óra utazás után megérkeztünk Stratford Upon Avon-ba. A vasútállomástól kb 20 perc sétára meg is találtuk a kisboltot ahol beszereztem egy karácsoniy ( inkább téli ) mókust a fára.
Utána még sétáltunk egy kicist a városban és beülünk ebédelni egy nagyon hangulatos modern olasz étterembe. OMG a gombás-csirkés rizottójukról azóta is álmodom.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése