2017. január 1., vasárnap

Karácsonyi céges party

A szervezéssel volt némi probléma, mert valahogy nem sikerült időben kommunikálni, h meddig leszünk nyitva, de ezen már meg sem lepődök.

A vacsora finom volt, de kevés, és annyit sem kaptunk a főnökségtől, h megköszönjék az egész éves munkánkat.

Bónuszt sem kaptunk.

És amikor rákérdeztem ( nem a vacsin, hanem az egyik főnöknél kicsit később ) még én lettem leb*szva.

Asszem ennyit a cégről, ideje másikat keresni.






Volt Secret Santa is amit én kezdtem el szervezni Chelsea-ben és sztem ha nem szólok a managmentnek akkor ők le is tojják az egészet.

És Nórával extrában megajándékoztuk egymást nagyon secret santa-ként :D
Mennyire cuki már, hogy Boston terrieres csomagolópapírban kaptam az ajcsim?! 


Habfürdő :)))



A karácsonyi kirakatunk
( még mindig várom az érkező dekorációt . . . sztem jól tettem, hogy addig is megcsináltam magamtól )


Később festettem is a kirakatüvegre


A srácoknak pedig csináltam mézeskalácsot, és személyre szóló karácsonyfadíszt is kaptak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése