2017. szeptember 19., kedd

Elbocsátás

Augusztus 17.

Holly ( a felettesem ) ír Whatsapp-on, h tudja, h másnap szabadnapom van, de délután be tudnék-e ugrani az irodába egy gyors meetingre.
Persze, be tudok menni, de minden rendben? Aha, csak Chelsea teljesítményéről kéne beszélni.

Augusztus 18.

Iroda. Üljek le. Chelsea sajnos nem teljesít olyan jól mint váták és hát volt egy határidő ( semmi nem volt hivatalosan ) úgyhogy nagyon sajnálják, de el kell küldeniük. Létszámleépítés, tehát senkit nem fognak felvenni a helyemre, majd Holly beugrik az üzletbe az én műszakjaimra.

Kb sokkot kaptam. Merthogy július közepén Jacob még Oliviát akarta elküldeni, majd másnapra meggondolta magát, h jah mégse.
Persze mindenki más is nézett nagy szemekkel, hogy WTF???
Olivia pont szabira ment, úgyhogy folyamatosan melóztam, utolsó napom augusztus 30-a volt, majd elmentem garden leave-re ami gyakorlatilag azt jelenti, h a felmondási időmet fizetik, de nem kell letöltenem. Tehát szept 18-ig még fizetve vagyok, de nem kell bemennem dolgozni, így van időm másik munkát keresni. Kaptam egy levelet is erről, plusz kapok még 2 hét végkielégítést és a 7 ki nem vett szabimat is kifizetik.

Ez így rendben is van, de akkor sem értettem, h miért azt az embert küldik el aki szabadidejében megy a konkurenciát, vagy legalábbis másik kutyusboltot megnézni új termékekért, valamint a saját és a másik bolt kirakatát is megcsinálja ( amiért korábban több £100-ot fizettek másnak ), ötletekkel áll elő hogy szerezzünk új kutyakozmetikust, a nyaralásán is kutyusboltba megy nézelődni, instagramon gyűjt termék ötletet, felajánlja segítségét és extra idejét az irodába, karácsonykor sk készít sütőporból és keményítőből karácsonyfa díszeket az üzletnek . . . és még sorolhatnám.

Ezek után pedig megtudom, h felvett 3 kozmetikust és a másik boltban lévő részmunkaidős lány már teljes munkaidőben dolgozik. Végülis az én helyemre tényleg nem vett fel mást, de ez akkor is bunkóság és az én éves fizetésem amit megspórol az tuti nem elég erre a 4 emberre. Mivel kirúgni nem tudott, mert semmibe nem tudott belekötni ( ezt egyébként írásban is megkaptam: )

It was a a very difficult decision and it was purely driven by cost not by your performance or your attitude towards our company.

Így megúszta 2 héttel, holott sztem ellenkező esetben sokkal nagyobb végkielégítás járt volna. Úgyhogy most egy kicist utánanézek, aztán majd eldöntöm mit csinálok. Legszívesebben hagynám az egészet a francba és csak örülnék, h megszabadultam tőlük, de azt nem engedem, h kihasználjanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése