2017. december 26., kedd

Karácsony 2017

Minden évben megfogadom, h nem esek túlzásokba ami az ajándékokat illeti és hát egyik évben sem tartom be. Idén vhogy nem vagyok jól így az áv vge felé, túl sok minden jött össze ami nyomaszt és nem érzem jól magam, talán ezért sem volt karácsonyi hangulatom egy kicsit sem. Bármennyire is próbáltam a készülődéssel feldobni magam, nem sikerült. Még az ajándékcsomagolás közben hallgatott karácsonyi dalok sem segítettek. Egyedül talán a fa díszítése, de annak is csak24-én kb délután 3-kor álltam neki, h nah jó most már meg kéen csinálni.
Valószínűleg az sem segített, h folyamatos záró műszakon voltam és, hogy ne mindent 24-én kelljen csinálnom mikor esténként 22:30-ra hazaértem még sütöttem & főztem. Kellően elfáradtam. Most nagyon jó ez a 2 nap itthon.
Az ajándékok idén is hamar megvoltak ( több is mint kellett volna ), be lettek csomagolva. "Hála" a francia csomagküldőknek Eszterhez nem érkezett meg az ajándéka pedig ott volt 2 hétig. Ketten pedig korábban kibontották, merthogy nem tudtak várni, illetve: nem mondtad, hogy nem szabad. Basszus mióta van karácsony december 16-án?
Anya természetesen kibontotta 24-én korábban és nem várt meg vele, h közvetítse. Idén sem. Ismét. Köszi anyu! BFF lányai idén sem tudták megköszönni az ajándékukat, ez van, jövőre nem kapnak semmit.

De nem baj, mert Franky kárpótolt mindezekért. Nagyon büszke vagyok rá, mert hihetetlenül jól választott ajándlkot ( pedig idén listát sem írtam ).

Kaptam unicorn karácsonyfadíszt ( és egyéb unicorn dolgokat ), könyvet, táskát, fülhallgatót.

Ajcsit bontottunk, aztán megvacsiztunk, majd bedőltünk az ágyba és Love Actually-t néztünk ( kb 30 percig majd bealudtunk ).

25-én kivittük Bo-t a parkba, majd itthon nem csináltunk semmit. Ő játszott a számítógépen, kutya a kanapén, én horgoltam egy kicist, de főleg csak Netflixet néztem és sütit zabáltam :D Mára szintén ez a terv.







Szegény hátrányos helyzetű ebnek bárány nyak filé volt a vacsorája












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése