2017. december 26., kedd

Minimoon

Mivel idén elég sokat utaztunk, Franky pedig tagja az Accor csoportnak, feltűnt, h ha még egy éjszakát eltöltünk vhol, akkor egy csoporttal feljebb kerülünk. Miért is ne alapon el is kezdtünk keresgélni. Kiválasztottuk a dátumot, 2 éjszaka ( hogy legyen egy teljes napunk ) és persze a kutyát is lehessen vinni. A Mercure Gloucester Bowden Hall Hotel-re esett a választásunk. Kb közel van ( 2 óra vonattal Padingtonról ), az utazás nekünk ingyen van, nagy zöldterület és kutyabarát. Lefoglaltuk, Franky egyébként is szabad volt én pedig elintéztem a főnökömmel, hogy aznap reggeli műszakon legyek és csak 2-ig, majd egybe a 2 szabadnapom, negyedik nap pedig délutános műszakra menjek.

Elérkezett a nap, én vittem a bőröndöt mindannyiunk cuccával, Franky pedig hozta a kutyát és a vasútállomáson találkoztunk. Sajnos sikerült lekésni a vonatot hála a lonodni dugónak, de nem baj, mentünk a következővel. Igenám, de arról meg át kellett szállni, mindegy, megérkeztünk Bristol Parkway állomásra, a következő meg amire át kellett volna szállni az törölve lett. Felszálltunk egy másikra, ami viszont nem áll meg Gloucester állomáson, kicist túlmegy rajta. Mindegy, elmentünk azzal, majd Cheltham Spa-ból már inkább taxival mentünk ( csak 8 mérföld ) minthogy másik vonatra várjunk.

Szóval kalandos volt az odaút, de Bo nagyon ügyesen viselkedett. Sikerült este 7 körül megérkezni, én már elég fáradt voltam mivel reggel 5:30-kor keltem, így elfoglaltuk a szobát, kivittük kuttyot egy gyors pisire, majd mentünk vacsizni.
Mellesleg iszonyat mázlink volt, ugyanis ebben a 2 napban volt csak hó. Én imádom, 5 éve nem láttam havat, annyira szép volt minden ilyen tiszta fehéren. Bo pedig egyenesen odavolt érte. Egész délelőtt ugrált benne, a nap hátralévő részére ki is dőlt.

Most nem is csináltunk semmi mást csak pihentünk, de nagyon ránkfért. Az utóbbi idő kicist stresszes volt, jólesett a lazítás. Kirándultunk, vittem a kötésem, filmeztünk, olvastunk, szobaszervíz. Nagyon jó volt. A hely pedig csodálatos, mindenhol lágy rózsaszín és szürke, a szoba pont elég nagy, az ágy fantasztikus és esküszöm írok nekik, h milyen márkájú a párna és takaró mert ilyen jót rég aludtam.

Sztem pont jókor is mentünk, mert alig voltak a szállodában. Bo-t pedig imádta mindenki. Annyi simit kapott , h úgy érezte vmi celebrity.




































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése